Asia MC Nordsjaelland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Ny MC4YOU 250-4
MC4YOU fredensborg EmptySøn Aug 29, 2021 2:27 pm af Lars/haojin

» MC4YOU Reklamer
MC4YOU fredensborg EmptySøn Aug 08, 2021 2:50 pm af Lars/haojin

» www.motorcykelgalleri.dk
MC4YOU fredensborg EmptyTirs Maj 25, 2021 2:26 pm af Lars/haojin

» MI Motor Frederikssund
MC4YOU fredensborg EmptyLør Aug 01, 2020 10:20 pm af Lars/haojin

» MC-vejr i morgen!
MC4YOU fredensborg EmptyFre Jul 31, 2020 9:54 am af Lars/haojin

» For Elleve År Siden
MC4YOU fredensborg EmptyMan Mar 23, 2020 11:58 am af Pete

» MC Klargøring
MC4YOU fredensborg EmptyMan Mar 23, 2020 11:45 am af Pete

» Life on Wheels i Bella Center februar 2020
MC4YOU fredensborg EmptyMan Feb 10, 2020 2:20 pm af Lars/haojin

» Vinteropbevaring
MC4YOU fredensborg EmptySøn Nov 24, 2019 9:37 am af Lars/haojin

» CPH Honda BMW
MC4YOU fredensborg EmptyTors Okt 31, 2019 9:12 pm af Pete

Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalender Kalender


MC4YOU fredensborg

3 deltagere

Go down

MC4YOU fredensborg Empty MC4YOU fredensborg

Indlæg af Gæst Tors Jun 25, 2009 3:20 pm

Handlingsforløb Garanti MC4YOU Lifan 400

26-05-2009
Jeg var oppe for at aflevere min nye 400cc maskine til rep. Efter 1500 km opgav den ævred og efter at have skiftet Benzinpumpe som jeg blev anvist af den svenske mekaniker (grund til jeg selv skulle gøre det var at de ikke havde åbent) viste det sig at svømmerventilerne sad fast,De bestilte reservedele hjem, men først når den svenske mekaniker kommer hjem til sverige. (altså igen tidsspilde)

02-06-09

var oppe for at hente maskinen efter aftale med mc4you, den 26-05-09, reservedele var ikke kommet, men han havde checket på internettet at pakken var sendt, det var den sagde Paul (Svensk mekanikker) ok så kommer jeg igen næste tirsdag så må de jo være der var mit svar eftersom de var sendt.

09-06-09

var oppe for at hente maskinen igen, reservedele var ikke kommet ??????? de var jo sendt for over en uge siden.
Da vi ankommer, negligeres vi totalt da han har en kunde der åbenbart var meget vigtig.
Så han tager et olieskift motor/forgaffel ind og går i gang med den med det samme på en konkurents maskine som oven i købet var købt brugt på Bogø, han kender ikke maskinen det er en maskine med omvendt støddæmper, han forsøger at tappe olie af, der var ikke noget ud da han så fylder olie på løber den ovenud efter ca 50ml. Så siger han til manden det kommer til at tage tid, og til mig din maskine kommer ikke på bordet før jeg er færdig med denne (men det var jo også kun en garanti reparation som kun er udgifter) den anden skulle der jo tjenes penge på.

Den svenske mekanikker ringer ikke til danske kunder men venter på at Finn kommer over fra Horsens for han kan dansk men skal vi danskere have service skal vi ringe på det Svenske nr. og aftale det med ham.

24-06-09
Nu står min mc hos Lifan4you.dk så jeg glæder mig til snart at komme ud og trille igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

MC4YOU fredensborg Empty Sv: MC4YOU fredensborg

Indlæg af Rebellen Tors Jun 25, 2009 8:53 pm

Det er jo for dårligt, som jeg også skrev på kinojserklubbens forum.
Jeg har droppet MC4YOU i Fredensborg, du har sikkert set det flabede svar jeg fik fra Finn, (findes under nordsjælland snak) så nu er det slut.
Jeg var deroppe for at få ordnet et problem med forhjulsbremsen der 'huggede' under nedbremsning. Poul 'svenskeren' sagde han havde adskilt bremsen og justeret og smurt delene, men allerede på vej hjem huggede den igen.
Siden har jeg ikke kunnet få kontakt med dem.
Jeg gider ikke slås for at få fat i en mekaniker, og slet ikke at blive flabet behandlet af en jyde, nu kan de rende mig.
EEn af dagene kører jeg op til Flemming i Frederiksværk, men min er jo heller ikke mere under garanti som din 400 er, så jeg kan jo vælge hvem jeg handler med.
Håber du får løst problemet.
Jeg kan kun give Benny ret, når han skriver på det andet forum 'MC4WHO'.
Det har ikke taget dem lang tid at ødelægge deres gode rennome.
Rebellen
Rebellen

Antal indlæg : 150
Join date : 16/02/09
Age : 80
Geografisk sted : Hillerød

Tilbage til toppen Go down

MC4YOU fredensborg Empty Sv: MC4YOU fredensborg

Indlæg af Gæst Tors Jun 25, 2009 10:32 pm

nej det tog ikke lang tid men Flemmimng ringede til mig her til aften kl 20.20 at nu kørte min maskine så jeg kunne hente den i morgen fedt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

MC4YOU fredensborg Empty Sv: MC4YOU fredensborg

Indlæg af Gæst Tors Jun 25, 2009 10:34 pm

vil i samme momment rette en stor tak til Brixtofte og Flemming fordi de medvirkede til at få min maskine ud fra MC4YOU eller er det WHO

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

MC4YOU fredensborg Empty Sv: MC4YOU fredensborg

Indlæg af Rebellen Fre Jun 26, 2009 10:27 am

Bo R. Ulbæk skrev:vil i samme momment rette en stor tak til Brixtofte og Flemming fordi de medvirkede til at få min maskine ud fra MC4YOU eller er det WHO

Det er rigtig flot. Det er i nøden man skal kende sine venner.
Rebellen
Rebellen

Antal indlæg : 150
Join date : 16/02/09
Age : 80
Geografisk sted : Hillerød

Tilbage til toppen Go down

MC4YOU fredensborg Empty Sv: MC4YOU fredensborg

Indlæg af Lars BC Fre Jun 26, 2009 5:22 pm

Håber at den kommer til at køre godt igen, Very Happy

kanon at du fik hjælp Wink

den bliver testede på vejen hjem, der er en sjat vej hjem fra Fredriksværk og til Brønby, god tur Wink
Lars BC
Lars BC

Antal indlæg : 277
Join date : 19/02/09
Age : 65
Geografisk sted : Ringsted

Tilbage til toppen Go down

MC4YOU fredensborg Empty Sv: MC4YOU fredensborg

Indlæg af Gæst Lør Jun 27, 2009 11:12 am

Min maskine er på gaden igen kom op til Flemming (tidligere mc4you fredensborg nu www.lifan4you.dk ) Onsdag og Torsdag aften ringede han at nu var den klar til afhentning så mine varmeste anbefalinger til www.lifan4you.dk når det drejer sig om køb og service jeg er nu ked af at jeg havde hastværk og købte hos MC4WHO i stedet for at vente men jeg kunne ikke læse i kortene og derfor står jeg med en maskine fra en forhandler der ikke kan opfylde sine garanti forpligtigelser eller reparere en maskine

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

MC4YOU fredensborg Empty Sv: MC4YOU fredensborg

Indlæg af Pete Lør Jun 27, 2009 1:55 pm

Bo R. Ulbæk skrev:derfor står jeg med en maskine fra en forhandler der ikke kan opfylde sine garanti forpligtigelser eller reparere en maskine

Sender de heller ikke reservedelene til dig Bo? Er de nu helt ude af spillet?

Tanken om at vores kinojser forhandlere lukker og slukker har altid vaeret der. Men man troede at MC4You, ligesom Geely.dk, var til at regne med.

Pete
Pete
Pete
Admin

Antal indlæg : 792
Join date : 12/02/09
Age : 68
Geografisk sted : Fredensborg

http://www.bluevale.net

Tilbage til toppen Go down

MC4YOU fredensborg Empty Sv: MC4YOU fredensborg

Indlæg af Gæst Søn Jun 28, 2009 12:18 am

det mindste de kan gøre er da at slippe reservedelene når der er garanti på
når de nu ikke kan finde ud af at lave dem
mvh
knaldpotten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

MC4YOU fredensborg Empty Sv: MC4YOU fredensborg

Indlæg af Gæst Søn Jun 28, 2009 10:42 am

Jeg syntes lige jeg vil sige at, Geely Ove hjalp mig med en reservedel - selvom jeg ikke har garenti på. Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

MC4YOU fredensborg Empty Sv: MC4YOU fredensborg

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum