Asia MC Nordsjaelland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Latest topics
» Ny MC4YOU 250-4
MC4YOU Fredensborg EmptySøn aug 29, 2021 2:27 pm by Lars/haojin

» MC4YOU Reklamer
MC4YOU Fredensborg EmptySøn aug 08, 2021 2:50 pm by Lars/haojin

» www.motorcykelgalleri.dk
MC4YOU Fredensborg EmptyTirs maj 25, 2021 2:26 pm by Lars/haojin

» MI Motor Frederikssund
MC4YOU Fredensborg EmptyLør aug 01, 2020 10:20 pm by Lars/haojin

» MC-vejr i morgen!
MC4YOU Fredensborg EmptyFre jul 31, 2020 9:54 am by Lars/haojin

» For Elleve År Siden
MC4YOU Fredensborg EmptyMan mar 23, 2020 11:58 am by Pete

» MC Klargøring
MC4YOU Fredensborg EmptyMan mar 23, 2020 11:45 am by Pete

» Life on Wheels i Bella Center februar 2020
MC4YOU Fredensborg EmptyMan feb 10, 2020 2:20 pm by Lars/haojin

» Vinteropbevaring
MC4YOU Fredensborg EmptySøn nov 24, 2019 9:37 am by Lars/haojin

» CPH Honda BMW
MC4YOU Fredensborg EmptyTors okt 31, 2019 9:12 pm by Pete

juni 2022
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Calendar Calendar

MC4YOU Fredensborg

4 posters

Go down

MC4YOU Fredensborg Empty MC4YOU Fredensborg

Indlæg by Rebellen Ons jun 03, 2009 5:07 pm

Husk kontanter hvis i skal have lavet service eller handle med MC4YOU i Fredensborg. Evil or Very Mad
Jeg har lige haft Lifan'en til service og de kunne ikke tage dankort, så jeg måtte i banken og hæve penge.
De påstår at deres Dankortlæser er itu, men kunne ikke sige hvornår (måske snarere om) den blev lavet.
Det er ret irriterende at de ikke siger det i forvejen, så kunne jeg have hævet pengene i min egen bank og sparet gebyret samtidig med at jeg så ikke skulle køre igen for at finde en bank i Fredensborg. No

Iøvrigt måtte jeg også aflevere kværnen tirsdag og kunne så hente den igen onsdag, sådan var det ikke i Flemmings tid. Det er da en forringelse af deres service. Crying or Very sad

Når det er sagt må jeg også lige sige, at der er intet at udsætte på deres arbejde, kvaliteten er fin nok,
og svenskeren der arbejder der er en fin gut. Finn var der også i dag, men han er lige så forvirret som han plejer. Very Happy
Rebellen
Rebellen

Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hillerød

Tilbage til toppen Go down

MC4YOU Fredensborg Empty Re: MC4YOU Fredensborg

Indlæg by Lars BC Ons jun 03, 2009 9:39 pm

Ja der jo ikke så mange at vælge imellem, p... også
nå godt du fik det lavet Cool
men det er da Twisted Evil Twisted Evil
at det er blevet sådanne
Lars BC
Lars BC

Antal indlæg : 277
Geografisk sted : Ringsted

Indlæg by Rebellen Tirs jun 16, 2009 9:19 pm

Igen idag var jeg i Fredensborg for at få ordnet mit bremseproblem men forgæves.
Der var et skilt i vinduet 'afspadsering kommer igen tirsdag' . så er det jeg spørger mig selv hvilken tirsdag, det er jo tirsdag i dag, har de så lukket hele ugen ?
Det er noget skidt, styret har jeg selv ordnet efter min asfalt tur så det er OK,men fodbremsepedalen er bukket og jeg kan ikke engang få købt en ny. Det er ikke tilfredsstillende ! Og man kan ikke engang komme i kontakt med dem🇳🇴

Håber Flemming snart åbner noget fra privaten, som jeg har fået en melding om, og så kan MC4YOU sejle i deres egen sø. Alternativet er så, som Pete gjorde opmærksom på, at bruge Tappernøje, men det er jo ikke lige rundt om hjørnet.
Dette er skrevet for at advare jer om, at det ikke er altid de har åbent på de annoncerede dage selvom de siger det.
Hvem er så offer for deres sejlende politik ? Jo, det er os kunder, og det er jeg da meget ked af.
Den svenske gut er dog OK, men han er der sjældent, Finn kunne ligeså godt blive væk og det gør han så åbenbart også. Man kan også spørge Finn WHO ?

Jeg skriver et brokkemail IGEN til MC4you Horsens, da det åbenbart er dem der styrer det, men hidtil har jeg ikke engang fået et svar.

Dette er ikke måden at fastholde kunder på !! Evil or Very Mad

CITATER:
Arnold Swartzenegger siger: I'm pissed !
Palle Rebel : I will NOT be back
Rebellen
Rebellen

Indlæg by Pete Tirs jun 16, 2009 9:29 pm

Trist Palle,
Jeg var faktisk dernede i dag på vegne af et medlem hvis MC er stående derinde! Konstateret også at der var lukket, men så var der i hvert fald en der ikke kom forgæves langvejs fra.

Bliver dejligt hvis Flemming åbner noget, mon ikke han kan få fat i reservedelene? Eller kan man måske selv bestille fra andre leverandører og have dem med til service & reparationen.

Tappernøje er nok mest relevant i Raptor sammenhæng da Niels Peter har købt mange reservedele hjem, og har stor erfaring med RR modellerne Wink

mvh

Pete

Pete
Pete
Admin

Antal indlæg : 792
Geografisk sted : Fredensborg

http://www.bluevale.net

Indlæg by Rebellen Tirs jun 16, 2009 10:26 pm

Jeg tror nok at Flemming kan få fat i reservedele.
I Tappernøje så jeg da et par Lifan'er på værkstedet, og hvis man aftaler det med ham kan han nok skaffe stumperne.

Jeg håber stadig på at Flemming åbner et eller andet. Jeg kan ikke leve med den måde MC4YOU kører biksen på nu.
Faktisk er jeg ret sur.
Rebellen
Rebellen

Indlæg by Pete Ons jun 17, 2009 11:29 am

Onsdag d. 17 juni, 2009

Var nede ved MC4You i Fredensborg kl. 10.45 i dag, og der var ikke noget tegn på liv i enten butikken eller på værkstedet.

Ring til dem inden I kører til Fredensborg!

mvh

Pete

Pete
Pete
Admin

Indlæg by Gæst Ons jun 17, 2009 6:17 pm

jeg mener at have en bremse pedal liggende i Snoldelev og et par fod plader...

Gæst
Gæst

Indlæg by Rebellen Ons jun 17, 2009 9:58 pm

Tak for tilbudet Hellboy, men jeg har fået fat i en bremsepedal der passer fra en kammerat og jeg har skiftet den selv.
Det var nemt, så nu er jeg kørende igen.
Rebellen
Rebellen

Indlæg by Rebellen Tors jun 18, 2009 11:19 am

Jeg skrev til MC4YOU i Horsens og gjorde opmærksom på de problemer jeg synes jeg havde.
Bl.a at de ikke fra starten informerer om at man ikke længere kan bruge Dankort og at det er besværligt at få fat i nogen, også når de skulle have åbent.

Jeg har så lige modtaget nedenstående svar, som jeg synes er utroligt flabet og uforskammet.
Jeg har givet ham svar på tiltale, og har nu fået en ny titel 'Tidligere kunde hos MC4YOU i Fredensborg'.
Den slags gider jeg ikke finde mig i.

Hermed en lille tilbagemelding, så du ved vi ikke er døde !

JA det er godt nok forfærdentligt, at du ikke kan bruge dit dankort i Fredensborg afd. så det koster dig et par kroner ekstra; men terminalen ér altså lukket. Den kørte på Flemmings nr. - I Dafurprovinsen i Sudan findes ikke èn terminal - kun flygtninge.

Den svenske mekaniker kører fra sydsverige for at servicere de sjællandske kunder, og jeg tager gerne en tur over broen ( med de omkostninger der heraf følger ), med de varer der måtte mangle i det sjællandske. Noget vi gerne gør uanset om vi så først når hjem mellem 5 og 10 timer efter at du har fået din aftensmad, et måltid som vi ikke altid når at stifte bekendtskab med. - I Buruburu sektionerne i Kenya og i Mbgala area Tanzania får de også sjældent aftensmad.

Vi kan ikke redde hele verden, men ville egentligt gerne hjælpe nogle motorcyklister i nød, efter Flemmings frafald.

Det er sådan noget Svenskeren og jeg har lært at leve med i forsøg på at hjælpe, jeg kan nu se, at det er HELT forkert. Det går tilsyneladende hårdt ud over den hårdt plagede Danske race, så lad os gå tilbage til før vi forsøgte at hjælpe sjælland.

Udspillet kan blve dit nu !!!

Vil du bestyre afdelingen I Fredensborg , -
Skal vi folde hænderne og mane de højere magter til at få Flemming tilbage , -
Eller har du et endnu bedre forslag
Rebellen
Rebellen

Indlæg by Gæst Tors jun 18, 2009 1:32 pm

hej alle
man kan altså godt få mad i fredensborg det er jo ikke somalia
hvis man vil drive en forretning kræver det den har åbent og en hvis kundeservice
i disse tider med arbejdsløshed skal man være glad for at man har et uanset transporttid(jobcentret)
det kunne være sjov at bestyre fredensborg men et dårligt ry tager alt for lang tid at genopbygge
jeg bor i brøndby og kører gerne til NP eller KØGE AUTOCENTER det ligger ikke længere væk end fredensborg
men før kørte jeg til fredensborg. DET er SLUT nu
mvh
knaldpotten Mad Mad Mad

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst Tors jun 18, 2009 3:05 pm

Puha! Selvom der er skrevet til Palle,, Syntes jeg det er arogant, flabet, nedladende med et strøg af kikset humor, overfor alle kunderne.

Jeg kan ikke se hvad det rager mig at, de ikke får noget at spise eller får sovet nok, eller kører langt til arbejdet, eller... Mad
At sammenligne med stakkels små lande er helt ude i hampen........ Evil or Very Mad

Som firma/selvstændig skal man kun forholde sig til de klager der kommer. Hvis man vil fortsætte med at drive virksomhed bør man oplyse kunderne hvordan man som firma vil afhjælpe kundens problem / eller om det ikke kan lade sig gøre.(vil man miste kunder)
Palle skriver med et reelt problem og efter en tur gennem en skriftlig mødding - kommer alternativet som er affraid

Jeg forstår godt hvis du Palle, er helt oppe i det røde felt NU Shocked

PS. Det koster 590kr. årligt at have en fysik Dankort aftale. Terminalen er der og skal bare omkodes til ny ejer clown

Sidst rettet af Dan Tors jun 18, 2009 3:13 pm, rettet 1 gang (Reason for editing : dankort oplysning)

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst Tors jun 18, 2009 6:15 pm

havde det været mig der havde fået denne sviner, så havde jeg tævet idioten... for at finde mig i det pis.... det ville jeg ihvertfald ikke... det er sgu da altid noget at Flemming starter op igen, og Bruus er i samarbejde med ham.... der burde ikke gå særlig længe før de er i luften

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst Tors jun 18, 2009 8:07 pm

Du har fulstændigt ret. Jeg har også lagt bånd på mig selv - og talt til ti - og talt til ti - og talt ..... da jeg skrev min mening Wink Laughing Laughing

Gæst
Gæst

Indlæg by Pete Fre jun 19, 2009 8:52 am

Tja, hvis jeg skrev til mine kunder på denne måde ville jeg nok miste en hel del af dem.

De er åbenbart under hårdt pres, men man ville tro at der var mindst een MC mekaniker et eller andet sted der kunne finde på at være der 2-3 eftermiddage om ugen, selv om han kom fra Sønderjylland eller selveste Kina! Der er lokaler man kan overnatte i derned.

Vi har brug for vores kinojser forhandlere, men det lader til at dem der klarer sig bedst har et større udvalg af varer i butikken. Da Brian i Humlebæk (nu Brian's Garage i Sønderjylland) var herovre havde han en konstant strøm af kunder, sommer og vinter. Men han tog i mod alt med 2 x hjul, han har ordnede både MC'er, scootere og cykler for mig!

Og man kan se, eksempelvis, at NP Motor har en del andre mærker og en del ATV og scooter salg. Jeg er helt sikker på at når (eller, hvis) de nye Raptor kommer til Danmark, at NP ville være i stand til at tage dem hjemme og servicere dem.

Glæder mig til at få web adressen på Flemming's ny værksted! han skal nok regne med en del kunder!!

Pete

Pete
Pete
Admin

Indlæg by Gæst Fre jun 19, 2009 12:24 pm

Lykkelig udgang på problemet. Se kinojser forum
www.lifan4you.dk

Sidst rettet af Dan Fre jun 19, 2009 1:51 pm, rettet i alt 2 gange (Reason for editing : mobbet af Pete ;-))

Gæst
Gæst

Indlæg by Pete Fre jun 19, 2009 1:35 pm

Tak Dan,
med en lille tilføjelse fandt jeg den på:

http://www.lifan4you.dk/

cheers

Pete

Pete
Pete
Admin

Indlæg by Rebellen Fre jun 19, 2009 1:56 pm

Hurra, hurra endelig en god nyhed.
Rebellen
Rebellen

Indlæg by Gæst Fre jun 19, 2009 3:47 pm

Puha! Embarassed
I min glæde på jeres vegne glemte jeg .dk i adressen. Det er rettet Embarassed

Jeg må ta' en slurk URTE THE pale tongue

(Reason for editing : mobbet af Pete ;-)) Wink Laughing

Gæst
Gæst

Indlæg by Lars BC Fre jun 19, 2009 7:08 pm

jamen så Smile Very Happy Wink
Lars BC
Lars BC

Antal indlæg : 277
Geografisk sted : Ringsted

Indlæg by ove Fre jun 19, 2009 7:55 pm

Det glæder mig at se Flemming og Gitte starte op igen,
så vi kan blive fri for den lømmel i Fredensborg.

Vi har savnet jer med det gode humør og hyggesnak.
ove
ove

Antal indlæg : 26
Geografisk sted : Allerød

Indlæg by Pete Fre jun 19, 2009 9:34 pm

Flot lygte Ove!

Pete

Pete
Pete
Admin