Asia MC Nordsjaelland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Ny MC4YOU 250-4
Tur til Sverige lørdag d.12 juli  FLYn RIDE EmptySøn Aug 29, 2021 2:27 pm af Lars/haojin

» MC4YOU Reklamer
Tur til Sverige lørdag d.12 juli  FLYn RIDE EmptySøn Aug 08, 2021 2:50 pm af Lars/haojin

» www.motorcykelgalleri.dk
Tur til Sverige lørdag d.12 juli  FLYn RIDE EmptyTirs Maj 25, 2021 2:26 pm af Lars/haojin

» MI Motor Frederikssund
Tur til Sverige lørdag d.12 juli  FLYn RIDE EmptyLør Aug 01, 2020 10:20 pm af Lars/haojin

» MC-vejr i morgen!
Tur til Sverige lørdag d.12 juli  FLYn RIDE EmptyFre Jul 31, 2020 9:54 am af Lars/haojin

» For Elleve År Siden
Tur til Sverige lørdag d.12 juli  FLYn RIDE EmptyMan Mar 23, 2020 11:58 am af Pete

» MC Klargøring
Tur til Sverige lørdag d.12 juli  FLYn RIDE EmptyMan Mar 23, 2020 11:45 am af Pete

» Life on Wheels i Bella Center februar 2020
Tur til Sverige lørdag d.12 juli  FLYn RIDE EmptyMan Feb 10, 2020 2:20 pm af Lars/haojin

» Vinteropbevaring
Tur til Sverige lørdag d.12 juli  FLYn RIDE EmptySøn Nov 24, 2019 9:37 am af Lars/haojin

» CPH Honda BMW
Tur til Sverige lørdag d.12 juli  FLYn RIDE EmptyTors Okt 31, 2019 9:12 pm af Pete

April 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Kalender Kalender


Tur til Sverige lørdag d.12 juli FLYn RIDE

3 deltagere

Go down

Tur til Sverige lørdag d.12 juli  FLYn RIDE Empty Tur til Sverige lørdag d.12 juli FLYn RIDE

Indlæg af ove Ons Jul 02, 2014 11:15 pm

Jeg har skrevet turen til Sverige på kinojserklubben

Vi mødes i Helsingør kl. 9.45 lørdag d. 12/7

Kører til Ljungbyhed  (FLYn RIDE) med et par stop på vejen.
det skal være godt vejr.

Hvis der ikke kommer nogen kører jeg selv der over og ser hvad det er.

vel mødt hilsen Ove.
ove
ove

Antal indlæg : 26
Join date : 22/03/09
Geografisk sted : Allerød

Tilbage til toppen Go down

Tur til Sverige lørdag d.12 juli  FLYn RIDE Empty Sv: Tur til Sverige lørdag d.12 juli FLYn RIDE

Indlæg af Pete Tors Jul 03, 2014 10:14 am

Lyder godt Ove. Hvis vejret er til det regner jeg med at tage turen.
Pete
Pete
Admin

Antal indlæg : 792
Join date : 12/02/09
Age : 68
Geografisk sted : Fredensborg

http://www.bluevale.net

Tilbage til toppen Go down

Tur til Sverige lørdag d.12 juli  FLYn RIDE Empty Sv: Tur til Sverige lørdag d.12 juli FLYn RIDE

Indlæg af Gæst Fre Jul 04, 2014 10:05 am

Jeg tager nok også turen med Roy (hvis vejret holder). Tror ikke vi når færgen kl. 9.45 - men så ses vi deroppe.
Vi nupper nok en overnatning. Det kan vi jo lige så godt, når nu vi har fået udgang  Wink Området skulle være smukt og så er der tid til at se det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tur til Sverige lørdag d.12 juli  FLYn RIDE Empty Sv: Tur til Sverige lørdag d.12 juli FLYn RIDE

Indlæg af Pete Fre Jul 04, 2014 1:32 pm

Dan skrev:Jeg tager nok også turen med Roy (hvis vejret holder). Tror ikke vi når færgen kl. 9.45 - men så ses vi deroppe.
Vi nupper nok en overnatning. Det kan vi jo lige så godt, når nu vi har fået udgang  Wink Området skulle være smukt og så er der tid til at se det.

Tager du på MC Dan?
Pete
Pete
Admin

Antal indlæg : 792
Join date : 12/02/09
Age : 68
Geografisk sted : Fredensborg

http://www.bluevale.net

Tilbage til toppen Go down

Tur til Sverige lørdag d.12 juli  FLYn RIDE Empty Sv: Tur til Sverige lørdag d.12 juli FLYn RIDE

Indlæg af Gæst Lør Jul 05, 2014 10:10 am

Ja. Vi tager japserne.
Dax'en er solgt og cf'eren ryger også på et tidspunkt. Jeg får ikke kørt på dem.
Dax'en havde kørt 530 km. siden 2008 så der er en i synderjylland der har fået en god, sjov og næsten "ny" mc.
Vi ved ikke hvor vi skal overnatte og tager et telt med som sikkerhed - og måske en tandbørste i baglommen  Very Happy
Vejret skal først på plads. Vi planlægger først når der er sikkerhed for tørvejr.
Dog har vi lige været i Polen i et lor.. vejr. Færgen til Rostock ville ikke have mc'er med på grund af blæsten, så vi blev sendt over Rødby. Det gav 200km ekstra i 19m/s piv koldt og småregn. Det var ikke den fedeste transport...  

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tur til Sverige lørdag d.12 juli  FLYn RIDE Empty Sv: Tur til Sverige lørdag d.12 juli FLYn RIDE

Indlæg af Pete Søn Jul 06, 2014 7:52 am

Dan skrev:Ja. Vi tager japserne.
Dax'en er solgt og cf'eren ryger også på et tidspunkt. Jeg får ikke kørt på dem.
Dax'en havde kørt 530 km. siden 2008 så der er en i synderjylland der har fået en god, sjov og næsten "ny" mc.
Vi ved ikke hvor vi skal overnatte og tager et telt med som sikkerhed - og måske en tandbørste i baglommen  Very Happy
Vejret skal først på plads. Vi planlægger først når der er sikkerhed for tørvejr.
Dog har vi lige været i Polen i et lor.. vejr. Færgen til Rostock ville ikke have mc'er med på grund af blæsten, så vi blev sendt over Rødby. Det gav 200km ekstra i 19m/s piv koldt og småregn. Det var ikke den fedeste transport...  

Nå, spænende tur Dan. Hvem var du afsted med? Er Fru Dan begyndte at køre MC?
Pete
Pete
Admin

Antal indlæg : 792
Join date : 12/02/09
Age : 68
Geografisk sted : Fredensborg

http://www.bluevale.net

Tilbage til toppen Go down

Tur til Sverige lørdag d.12 juli  FLYn RIDE Empty Sv: Tur til Sverige lørdag d.12 juli FLYn RIDE

Indlæg af Gæst Søn Jul 06, 2014 9:44 am

Vi var 10 mc'er. Det var lidt meget i en kolonne men det gik fint. Alderen lå på 50 til 70 år.
Der var en der løb tør for benzin på motorvejen - det kostede over to timer, at få ham af motorvejen og finde benzin.
Meget af turen blev kørt med 140 km/t - det er lige i overkanten efter min mening. Især i det vejr.
Hjemturen var mere human. Men det er drenge med hang til fart.
Maiken kører ikke mc...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tur til Sverige lørdag d.12 juli  FLYn RIDE Empty Sv: Tur til Sverige lørdag d.12 juli FLYn RIDE

Indlæg af Lars BC Søn Jul 06, 2014 6:39 pm

Pete følger du ikke Dan på youtube, Cool  

så jeg glæder mig til den er færdig, og bliver lagt på, Very Happy



https://www.youtube.com/watch?v=4nLNIPl9kgk
Lars BC
Lars BC

Antal indlæg : 277
Join date : 19/02/09
Age : 65
Geografisk sted : Ringsted

Tilbage til toppen Go down

Tur til Sverige lørdag d.12 juli  FLYn RIDE Empty Sv: Tur til Sverige lørdag d.12 juli FLYn RIDE

Indlæg af Pete Søn Jul 06, 2014 8:22 pm

Ah ha, sikke en tur. Nej Lars, jeg følger ikke rigtigt nogen på youtube. Følger Dan på Flickr.

Bravo Dan, det var en tur. Godt at se du er begyndte at sove ud når du er på tur cheers 
Pete
Pete
Admin

Antal indlæg : 792
Join date : 12/02/09
Age : 68
Geografisk sted : Fredensborg

http://www.bluevale.net

Tilbage til toppen Go down

Tur til Sverige lørdag d.12 juli  FLYn RIDE Empty Sv: Tur til Sverige lørdag d.12 juli FLYn RIDE

Indlæg af Pete Fre Jul 11, 2014 4:54 pm

Ser ud til at der er en del fra Kinojserklubben der vil til FlynRide og Dan Dax (eks-Dax!) kører over Malmø.

Nu vil min familie også med så jeg tager bilen.

God tur til alle MCister.

Ses nok i Sverige  cat
Pete
Pete
Admin

Antal indlæg : 792
Join date : 12/02/09
Age : 68
Geografisk sted : Fredensborg

http://www.bluevale.net

Tilbage til toppen Go down

Tur til Sverige lørdag d.12 juli  FLYn RIDE Empty Sv: Tur til Sverige lørdag d.12 juli FLYn RIDE

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum