Ensom 1. maj tur ;o)
3 posters
Side 1 af 1
Ensom 1. maj tur ;o)
Jeg fik afprøvet mine nye støddæmpere og motoren holder tæt
Min ømme bag, er en helt anden historie - en pinlig historie
Det er bukserne der ikke sad med hængebag - de trykkede så halebenet var ved at gå gennem hjelmen, når jeg satte mig. Anyway! jeg hev lidt ned i dem og pist! smerterne var væk
Håber jeg finder et bedre redigeringsprogram

Min ømme bag, er en helt anden historie - en pinlig historie

Håber jeg finder et bedre redigeringsprogram

Gæst- Gæst
Re: Ensom 1. maj tur ;o)
Skønt lille film Dan! Ikke noget i vejen med redigereingen for mig at se.
Dejligt at se så mange andre MC'ister der hilser til dig.
Hvordan sat du kameraet fast??
mvh
Pete
Dejligt at se så mange andre MC'ister der hilser til dig.
Hvordan sat du kameraet fast??
mvh
Pete
Fin lille video Dan.
Jeg kan heller ikke se nogen redigeringsfejl.
Hvor kørte du henne ?
Jeg kan heller ikke se nogen redigeringsfejl.
Hvor kørte du henne ?
Rebellen- Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hillerød
Fed lille film. Jeg blev helt nostalgisk ved at se Frederiksdalsvej og Nybrovej der kørte jeg mine første cykle
knallert og Mcture, det var som at komme hjem fra exilet i Odsherred.
Hilsen Per
knallert og Mcture, det var som at komme hjem fra exilet i Odsherred.
Hilsen Per
Per G.OLsen- Antal indlæg : 77
Geografisk sted : Højby sjælland
Tak for de trøstende ord
Min camcorder sad fast på styrtbøjlen med velcro. En lidt lav position og der skulle måske ha' været lidt mere himmel og lidt mindre vej
Jeg vil arbejde med et bedre ophæng, men nu ved jeg hvordan den skal sidde.
Vindstøjen skal jeg have gjort noget ved, og så kan man høre forbremsen, kommer med en irriterende lyd. Det er nok klodserne der lige skal have en fil på kanterne og lidt fedt.
Der er filmet fra Jægerhytten v. Furesøen - Holte sø - virum - slusen - forbi statsministeren og op til Bagsværdvej.
Tja! så løb den tør for bånd. Der gik meget bånd til med vej vej, himmel, forhjul, tissemyre uhadada! den hoppede ud (godt der var sikkerhedsline på)
Redigeringen er da kedelig
Jeg kunne godt tænke mig lidt mere - rulletekster, zoom, billede i billede m.m. Jeg har jo tiden til at sidde og fifle med det.

Min camcorder sad fast på styrtbøjlen med velcro. En lidt lav position og der skulle måske ha' været lidt mere himmel og lidt mindre vej

Jeg vil arbejde med et bedre ophæng, men nu ved jeg hvordan den skal sidde.
Vindstøjen skal jeg have gjort noget ved, og så kan man høre forbremsen, kommer med en irriterende lyd. Det er nok klodserne der lige skal have en fil på kanterne og lidt fedt.
Der er filmet fra Jægerhytten v. Furesøen - Holte sø - virum - slusen - forbi statsministeren og op til Bagsværdvej.
Tja! så løb den tør for bånd. Der gik meget bånd til med vej vej, himmel, forhjul, tissemyre uhadada! den hoppede ud (godt der var sikkerhedsline på)

Redigeringen er da kedelig

Gæst- Gæst
Tak Dan,
Jeg må investere i noget velcro! Jeg synes kamera vinklen var rigtige god. Du kunne også bare vende den om og fange nogle billeder fra omvendt retning.
Hvis du bruger noget så enkelt som MovieMaker i windows kan du tilføje rulle tekster, titlen, farve og overgang skift, og meget mere. Du kan også 'mute' selve film lyden, som er oftest vindstøj, og bare beholde lyden i stille scener der har en god motor lyd. Der er også et separate audio spor til musik
Pete
Jeg må investere i noget velcro! Jeg synes kamera vinklen var rigtige god. Du kunne også bare vende den om og fange nogle billeder fra omvendt retning.
Hvis du bruger noget så enkelt som MovieMaker i windows kan du tilføje rulle tekster, titlen, farve og overgang skift, og meget mere. Du kan også 'mute' selve film lyden, som er oftest vindstøj, og bare beholde lyden i stille scener der har en god motor lyd. Der er også et separate audio spor til musik

Pete
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|
» MC4YOU Reklamer
» www.motorcykelgalleri.dk
» MI Motor Frederikssund
» MC-vejr i morgen!
» For Elleve År Siden
» MC Klargøring