NP-motor sydsjællands tur
2 posters
Side 1 af 1
NP-motor sydsjællands tur
Jeg kørte til rastepladsen ved Ringsted lufthavn, for at mødes med andre der hade valgt denne i stedet for Køge,
vi var fem der var mødt der, 9.05. kørte vi mod Tappernøje, vel ankommet til NP-motor, gik vi igang med morgenmaden,
lidt i køre tid kom Birger med indfo om kolonekørsel, så var der afgang, ad små veje kørte vi mod kalvehave hvor der var pitstop, på havne,
ad små veje mod vodingborg, hvor der var stop på tovet tror jeg det var,
tilbage hos NP-motor var frokost Bo ( 11, bagmand ) var kommet og laved pølser og brød på grillen,
efter maden var der mulighed for at prøve div, MCer,
jeg var ude og prøve den nye hyosung gv 250, uhada der er godt nok noget mere træk i den, end i min Lifan 250,
men Pete har ret den er ligsom lidt mere levnde i styrtøjet end min, mærkeligt mon der er for meget luft i fordæket
men ellers en meget fin og noget anden kvalitet og virker gemnemført og de ca, 10 hk mere kan mærkes,
slowrider, lokkede mig så til at prøve den han køre på, 250 R, holder da ferie, hold på hat og brillder, igen slinger i styrtøjert, meget mere træk og oppe i fart den få min til at ligne en 45 ccm, tænkt at der kan være så stor forskell på 250 ccm,
ja så skulle jeg da lige prøve hyosung gt 650 ccm, hvis jeg syntes 250 R var hurtig, ja så var 650 super hurtig,
er du vimmer, jeg har aldrig køret noget så vildt, har kørt triumph 500 ccm, suzuki gs 500 ccm, jamen pas på højre håndtag, her er en fartbøde for hver gang du sætter dig op den, en stor mulighed end det ikke er,
nå, om det bliver til et skrft ved jeg ikke endnu, men en mulighed JA, PRØV DEM,
vi var fem der var mødt der, 9.05. kørte vi mod Tappernøje, vel ankommet til NP-motor, gik vi igang med morgenmaden,
lidt i køre tid kom Birger med indfo om kolonekørsel, så var der afgang, ad små veje kørte vi mod kalvehave hvor der var pitstop, på havne,
ad små veje mod vodingborg, hvor der var stop på tovet tror jeg det var,
tilbage hos NP-motor var frokost Bo ( 11, bagmand ) var kommet og laved pølser og brød på grillen,
efter maden var der mulighed for at prøve div, MCer,
jeg var ude og prøve den nye hyosung gv 250, uhada der er godt nok noget mere træk i den, end i min Lifan 250,
men Pete har ret den er ligsom lidt mere levnde i styrtøjet end min, mærkeligt mon der er for meget luft i fordæket

men ellers en meget fin og noget anden kvalitet og virker gemnemført og de ca, 10 hk mere kan mærkes,
slowrider, lokkede mig så til at prøve den han køre på, 250 R, holder da ferie, hold på hat og brillder, igen slinger i styrtøjert, meget mere træk og oppe i fart den få min til at ligne en 45 ccm, tænkt at der kan være så stor forskell på 250 ccm,
ja så skulle jeg da lige prøve hyosung gt 650 ccm, hvis jeg syntes 250 R var hurtig, ja så var 650 super hurtig,
er du vimmer, jeg har aldrig køret noget så vildt, har kørt triumph 500 ccm, suzuki gs 500 ccm, jamen pas på højre håndtag, her er en fartbøde for hver gang du sætter dig op den, en stor mulighed end det ikke er,
nå, om det bliver til et skrft ved jeg ikke endnu, men en mulighed JA, PRØV DEM,

Lars BC- Antal indlæg : 277
Geografisk sted : Ringsted
Re: NP-motor sydsjællands tur
Tak for den fin beretning Lars. Jeg nåede det ikke i år da det passede dårligt tidsmæssigt for mig.
Ser ud til at I har haft en god dag. Niels Peter er helt fin.
Ja, den Hyosung 250 var lidt underlige at køre på. Men flot er den!
mvh
Pete
Ser ud til at I har haft en god dag. Niels Peter er helt fin.
Ja, den Hyosung 250 var lidt underlige at køre på. Men flot er den!
mvh
Pete
Tak Pete, ja den kræver lige lidt tilvænning,
men er ligesom mere en "rigtig MC" i størelse og effekt,
nu har jeg kun kørt på min Lifan 250 ccm,
måske Raptoren er bedrer, i kvalitet,
end min, men er positiv over for
Hyosung GV 250 ccm, pris:38.489 + lev, og så måske 250 GT, pris:39.989 + lev, mere oprejst side stilling,
der er jeg så lige lidt radikal, den ene eller den anden, må nok prøve dem igen,

nu har jeg kun kørt på min Lifan 250 ccm,

Hyosung GV 250 ccm, pris:38.489 + lev, og så måske 250 GT, pris:39.989 + lev, mere oprejst side stilling,
der er jeg så lige lidt radikal, den ene eller den anden, må nok prøve dem igen,

Det eneste der støder øjnene på Aquilia'en er den mega udstødning
Jeg vil gerne prøve den igen når den er kørt til, synes at den var lidt for lige den jeg har nu mht til effekt
mvh
Pete

mvh
Pete
Det er rigtig med den udstødning, men Niels Peter vil prøve noge ander, man kan se den med over/ under, på nogel
billeder,
billeder,
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
» MC4YOU Reklamer
» www.motorcykelgalleri.dk
» MI Motor Frederikssund
» MC-vejr i morgen!
» For Elleve År Siden