NP Motor d. 10 April 2009
3 posters
NP Motor d. 10 April 2009
Var en smut til Tappernøje i morges da der var åben hus dag hos NP Motor (det er der også i morgen tror jeg).

Lidt servering inden for og nogle spænende MC'er at se på og prøve køre! Og så var der een enkelt kat på udstilling. Kan du se den?

Her er Hyosung's 250 Aquilia

Hyosung'en på tur

Hyosung'ens instrumenter

Diverse MC'er

Der kom en MC'ist på en 1955 AJS!

Flot var den ...
mvh
Pete

Lidt servering inden for og nogle spænende MC'er at se på og prøve køre! Og så var der een enkelt kat på udstilling. Kan du se den?

Her er Hyosung's 250 Aquilia

Hyosung'en på tur

Hyosung'ens instrumenter

Diverse MC'er

Der kom en MC'ist på en 1955 AJS!

Flot var den ...
mvh
Pete
_________________
Pete
Regal Raptor 250E-9 (2006)
Le Club Moto asiatique de France
Re: NP Motor d. 10 April 2009
Flotte billeder Pete.
Prøvekørte du Hyosung'en ?
Prøvekørte du Hyosung'en ?
Rebellen- Antal indlæg : 150
Join date : 16/02/09
Age : 78
Geografisk sted : Hillerød
Re: NP Motor d. 10 April 2009
Rebellen skrev:Prøvekørte du Hyosung'en ?
Ja, jeg prøvekørte et par MC'er. Hyosung'en havde knap nok kørt 20 km, så jeg er ikke helt sikker at mit indtryk er noget værd. Kinojser Martin var der, ham med en CF Moto V3 og en RR (m.m). Han kører på en Hyosung street bike i øjeblikket, og den har samme motor som han mener er først god efter nogle tusinde kilometre.
Men ja, jeg kørte den et par gange. Vi var faktisk 3 der prøvede den lige efter hinanden, og vi fik allesammen indtryk af at den 'sejlede' lidt i styringen. Jeg forstod ikke årsagerne til dette, men der var nogle kloge hoveder der havde en forklaring.
Mit første indtryk var at den var ikke helt anderledes end min RR mht moment og optræk (det var en 650'er som jeg prøvede senere til gengæld). Men det kan godt hænge sammen med at den var overhoved ikke tilkørt. Sædet var heller ikke helt perfekt, som du selv lagde mærke til. Jeg må sige at det lidt længere forgaffel på min RR føles langt bedre end Hyosung'en. Motor lyden er blødere med v-twin'en. Men alt i alt, ikke et særlig positivt første indtryk ... meeeen, den skal nok prøves når den er lidt mere voksen. Der er bare det, at hvis jeg skal give så meget for en 250'er, skal den være væsenlig anderledes end den jeg har i forvejen. Jeg er ikke helt overbevidst om at den er anderledes nok

mvh
Pete
_________________
Pete
Regal Raptor 250E-9 (2006)
Le Club Moto asiatique de France
Re: NP Motor d. 10 April 2009
Ajjj,
hade regnet med at der var en mærkbar forskel,
den har vel en ca, 10 hk, mere end vores, trode ikke de mere moderne motor skulle tilkøres så langt,
måske der støre forskel til 400 ccm,
det hjælper alså ikke at se godt ud
nå men det skal prøves den 18 - 04,
vi ses,





nå men det skal prøves den 18 - 04,

vi ses,
Lars BC- Antal indlæg : 277
Join date : 19/02/09
Age : 63
Geografisk sted : Ringsted
Re: NP Motor d. 10 April 2009
Lars BC skrev:nå men det skal prøves den 18 - 04,![]()
Absolut Lars, den jeg var på var ige op af æsken, så den skal nok bedømmes seriøst når den er kørt til

Pete
_________________
Pete
Regal Raptor 250E-9 (2006)
Le Club Moto asiatique de France

» ECC & NP Motor Træf: 18 April, 2009
» NP Motor, Tappernøje, 20 Marts 2009
» Langelinie - Gilleleje April 2, 2009
» NP Motor, Tappernøje, 20 Marts 2009
» Langelinie - Gilleleje April 2, 2009
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
» MC4YOU Reklamer
» www.motorcykelgalleri.dk
» MI Motor Frederikssund
» MC-vejr i morgen!
» For Elleve År Siden
» MC Klargøring
» Life on Wheels i Bella Center februar 2020
» Vinteropbevaring
» CPH Honda BMW