Asia MC Nordsjaelland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Ny MC4YOU 250-4
Så en Lifan køre på Humlebækvej ...? EmptySøn Aug 29, 2021 2:27 pm af Lars/haojin

» MC4YOU Reklamer
Så en Lifan køre på Humlebækvej ...? EmptySøn Aug 08, 2021 2:50 pm af Lars/haojin

» www.motorcykelgalleri.dk
Så en Lifan køre på Humlebækvej ...? EmptyTirs Maj 25, 2021 2:26 pm af Lars/haojin

» MI Motor Frederikssund
Så en Lifan køre på Humlebækvej ...? EmptyLør Aug 01, 2020 10:20 pm af Lars/haojin

» MC-vejr i morgen!
Så en Lifan køre på Humlebækvej ...? EmptyFre Jul 31, 2020 9:54 am af Lars/haojin

» For Elleve År Siden
Så en Lifan køre på Humlebækvej ...? EmptyMan Mar 23, 2020 11:58 am af Pete

» MC Klargøring
Så en Lifan køre på Humlebækvej ...? EmptyMan Mar 23, 2020 11:45 am af Pete

» Life on Wheels i Bella Center februar 2020
Så en Lifan køre på Humlebækvej ...? EmptyMan Feb 10, 2020 2:20 pm af Lars/haojin

» Vinteropbevaring
Så en Lifan køre på Humlebækvej ...? EmptySøn Nov 24, 2019 9:37 am af Lars/haojin

» CPH Honda BMW
Så en Lifan køre på Humlebækvej ...? EmptyTors Okt 31, 2019 9:12 pm af Pete

April 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Kalender Kalender


Så en Lifan køre på Humlebækvej ...?

4 deltagere

Go down

Så en Lifan køre på Humlebækvej ...? Empty Så en Lifan køre på Humlebækvej ...?

Indlæg af Pete Ons Apr 01, 2009 2:46 pm

Så en pænt creme-farvet Lifan i dag på Humlebækvej i Fredensborg. Hvem mon det var? Nogen herfra? De drejede ned ad Asminderødvej da jeg kom forbi på scooteren ...

God forår Cool

Pete


Sidst rettet af Pete Ons Apr 01, 2009 3:44 pm, rettet i alt 2 gange
Pete
Pete
Admin

Antal indlæg : 792
Join date : 12/02/09
Age : 68
Geografisk sted : Fredensborg

http://www.bluevale.net

Tilbage til toppen Go down

Så en Lifan køre på Humlebækvej ...? Empty Sv: Så en Lifan køre på Humlebækvej ...?

Indlæg af Rebellen Ons Apr 01, 2009 3:25 pm

Det var ikke mig, min er jo blå Razz
Jeg var ellers i området for ca. 2 timer siden på mit ugentlige check om MC4YOU havde åbnet.
DET HAR DE IKKE. Sad
Var ude at køre alligevel da jeg skulle på posthuset med noget TDC grej jeg havde modtaget, der (som sædvanlig) ikke virkede. En router der ikke ville spille sammen med mit ADSL modem. TDC helpdesk opgav - igen - så jeg har sendt skidtet tilbage og købt en trådløs router i Hillerød, installerede den på 30 min, og det hele fungerer fint.
Skam til TDC Evil or Very Mad
Rebellen
Rebellen

Antal indlæg : 150
Join date : 16/02/09
Age : 79
Geografisk sted : Hillerød

Tilbage til toppen Go down

Så en Lifan køre på Humlebækvej ...? Empty Sv: Så en Lifan køre på Humlebækvej ...?

Indlæg af Gæst Ons Apr 01, 2009 3:36 pm

Lad os bruge udelukkelses metoden. cheers
Det var heller ikke mig. Min er rød og forøvrigt ikke en Lifan - og jeg har kun kørt i Bagsværd området, i dag. Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så en Lifan køre på Humlebækvej ...? Empty Sv: Så en Lifan køre på Humlebækvej ...?

Indlæg af Pete Ons Apr 01, 2009 4:28 pm

Tja, hvem mon det var? Måske en lokal som ikke er med i Kinojserklubben ...

Pete

PS Ja Palle, snak om PC'er og Internet. Jeg har haft stor vanskeligheder med både HD og Windows sytem filer, m.m. Brugt en lille Linux version forleden da alt gik i sort (Puppy Linux). Nåede at boote fra CD'en, da denne Linux kører fra en live CD. Så kunne jeg bruge 'Mount' funktionen til at gå ind i drevene og rede nogle data filer over på USB stiks. Skønt lille Linux som er bare lynhurtig! Men der skulle en geninstallation af XP til, og så alt de software jeg bruger ... hmmm ... men ok, det er jo mine arbejdes redskaber og de skal holdes ved lige. Men Internetet snegler i øjeblikket. Mon der er en eller anden gruppe der fylder det hele virus her omkring den 1. April?
Pete
Pete
Admin

Antal indlæg : 792
Join date : 12/02/09
Age : 68
Geografisk sted : Fredensborg

http://www.bluevale.net

Tilbage til toppen Go down

Så en Lifan køre på Humlebækvej ...? Empty Sv: Så en Lifan køre på Humlebækvej ...?

Indlæg af Per G.OLsen Ons Apr 01, 2009 5:36 pm

Min er cremefarvet men har ikke været udenfor postnummer 4573 i dag.
Per G.OLsen
Per G.OLsen

Antal indlæg : 77
Join date : 18/02/09
Age : 75
Geografisk sted : Højby sjælland

Tilbage til toppen Go down

Så en Lifan køre på Humlebækvej ...? Empty Sv: Så en Lifan køre på Humlebækvej ...?

Indlæg af Gæst Ons Apr 01, 2009 8:03 pm

Ikke mig hellere, selv om jeg var i fredensborg i dag, da jeg arbejder på Fredensborg Kommune i Kokkedal, så ser I en blå Lifan med lædertasker der, så er det nok mig Shocked

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så en Lifan køre på Humlebækvej ...? Empty Sv: Så en Lifan køre på Humlebækvej ...?

Indlæg af Gæst Søn Apr 05, 2009 9:33 am

Hej og go'morgen cheers

Jeg så en Toyota Hiace igår,,,,Hvem mon det var Suspect Question Rolling Eyes Det var i en rundkørsel ved Frederikssund Laughing Laughing Laughing Laughing

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så en Lifan køre på Humlebækvej ...? Empty Sv: Så en Lifan køre på Humlebækvej ...?

Indlæg af Pete Søn Apr 05, 2009 10:10 am

Det kunne have været en ny lokal kinojser? Altid rart at finde nye to-hjulede
artsfæller som (måske) er på udkig efter nogle andre Kina anarkister at køre med Cool
Pete
Pete
Admin

Antal indlæg : 792
Join date : 12/02/09
Age : 68
Geografisk sted : Fredensborg

http://www.bluevale.net

Tilbage til toppen Go down

Så en Lifan køre på Humlebækvej ...? Empty Sv: Så en Lifan køre på Humlebækvej ...?

Indlæg af Gæst Søn Apr 05, 2009 12:44 pm

Jeg så en rød RR i fredags omkring kl. 14 på Rungstedvej, kørende mod havnen.
Min V3'er spiller fint nu. Der mangeler et par skruer, men den er køreklar.
Iøvrigt så jeg flere rundkørsler på min tur - men ikke nogen Toyota H Rolling Eyes Razz Laughing Laughing

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så en Lifan køre på Humlebækvej ...? Empty skruer

Indlæg af shithappens Søn Apr 05, 2009 2:07 pm

Hej Dan
Jeg har et par skruer bare kom forbi så skruer vi dem på
Very Happy Very Happy
Benny

shithappens

Antal indlæg : 195
Join date : 18/02/09
Age : 70

Tilbage til toppen Go down

Så en Lifan køre på Humlebækvej ...? Empty Sv: Så en Lifan køre på Humlebækvej ...?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum