Asia MC Nordsjaelland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Latest topics
» Ny MC4YOU 250-4
Klampenborg via Strandvejen d. 26 Marts EmptySøn aug 29, 2021 2:27 pm by Lars/haojin

» MC4YOU Reklamer
Klampenborg via Strandvejen d. 26 Marts EmptySøn aug 08, 2021 2:50 pm by Lars/haojin

» www.motorcykelgalleri.dk
Klampenborg via Strandvejen d. 26 Marts EmptyTirs maj 25, 2021 2:26 pm by Lars/haojin

» MI Motor Frederikssund
Klampenborg via Strandvejen d. 26 Marts EmptyLør aug 01, 2020 10:20 pm by Lars/haojin

» MC-vejr i morgen!
Klampenborg via Strandvejen d. 26 Marts EmptyFre jul 31, 2020 9:54 am by Lars/haojin

» For Elleve År Siden
Klampenborg via Strandvejen d. 26 Marts EmptyMan mar 23, 2020 11:58 am by Pete

» MC Klargøring
Klampenborg via Strandvejen d. 26 Marts EmptyMan mar 23, 2020 11:45 am by Pete

» Life on Wheels i Bella Center februar 2020
Klampenborg via Strandvejen d. 26 Marts EmptyMan feb 10, 2020 2:20 pm by Lars/haojin

» Vinteropbevaring
Klampenborg via Strandvejen d. 26 Marts EmptySøn nov 24, 2019 9:37 am by Lars/haojin

» CPH Honda BMW
Klampenborg via Strandvejen d. 26 Marts EmptyTors okt 31, 2019 9:12 pm by Pete

juni 2022
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Calendar Calendar

Klampenborg via Strandvejen d. 26 Marts

4 posters

Go down

Klampenborg via Strandvejen d. 26 Marts Empty Klampenborg via Strandvejen d. 26 Marts

Indlæg by Pete Tirs mar 24, 2009 5:15 pm

DMI lover 'koldt men tørt' på Torsdag. Jeg skal ikke ind på Nørrebrogade, men har alligevel lidt lyst til at køre ned ad Strandvejen til Klampenborg for at se optoget af MC'er.

Er der andre der har haft samme tanker? I så fald ville jeg køre herfra mellem 18-18.30

Hvis nogle vil med kan vi evt. mødes hos mig. Adressen:
Vilhelmsro 102,
3480 Fredenborg

Jeg regner med at holde ved Den Gule Cottage (på hjørnet) da man ikke er helt spærret ind der og kan godt bevæge sig hjemad i gennem Taarbæk.

Klampenborg via Strandvejen d. 26 Marts Dengulecottage_vinter

Den Gule Cottage, Strandvejen 506

mvh

Pete

Pete
Pete
Admin

Antal indlæg : 792
Geografisk sted : Fredensborg

http://www.bluevale.net

Tilbage til toppen Go down

Klampenborg via Strandvejen d. 26 Marts Empty Re: Klampenborg via Strandvejen d. 26 Marts

Indlæg by Gæst Ons mar 25, 2009 3:55 pm

Jeg syntes at det er ok ikke at ville køre turen inde fra Nørrebro, hvis der er en begrundet angst for skyderi eller anden politisk ukorrekthed,,,,,Men helt ærlig Pete cyclops ,,,,Så er det jo det, der er HUMLEN i hele Showet, at åbne Bakken clown Netop at starte inde på Nørrebrogade , det er der inde, at hele MC folket citrer i at starte sæssonen op,,,,, Det er så intenst at det bare skal og må opleves, år efter år cheers

Gæst
Gæst

Klampenborg via Strandvejen d. 26 Marts Empty Re: Klampenborg via Strandvejen d. 26 Marts

Indlæg by Pete Ons mar 25, 2009 4:15 pm

Nae, jeg fik oplevet det een gang, og det var egentlig nok ... indtil videre. Men hvis det er mødepligtig for alle 'rigtige' bikers, så hører nok til de uegnet Very Happy Sidste år kørte Steve og jeg i tropisk regn, men sjovt var det ved Klampenborg. I år tager jeg en kande urte the med.

Kan ellers ikke forstille mig at der bliver uroligheder på nogen måde.

Håber I får en rigtige god tur med masser af sunny

Pete

Pete
Pete
Admin

Antal indlæg : 792
Geografisk sted : Fredensborg

http://www.bluevale.net

Indlæg by Rebellen Ons mar 25, 2009 4:37 pm

Jeg har også prøvet at åbne Bakken een gang. Det var ikke særlig sjovt, alt for meget stop/start, langsom kørsel, Yamahaen løb varm, masen og skubben osv. osv.
Jeg tror ikke der bliver uro, dertil er der alt for meget politi, men jeg synes bare ikke at det er umagen værd.
Rigtig god fornøjelse til alle jer, der tager 'den rigtige tur'.
Måske laver jeg en 'snyder' og kører med Pete, jeg har bare endnu ikke besluttet mig.
Rebellen
Rebellen

Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hillerød

Indlæg by Gæst Ons mar 25, 2009 6:06 pm

Jeg respekterer jer som de dejlige mennesker i trodsalt er cheers

Men det bliver lidt for meget Gul vest og vil gerne være lool'a'like, men vil ikke rigtigt, det der med, at være MC entusiast alligevel, men gå imod strømmen,,,,,,,Respekt for det bounce Det er Anarkisme cheers

Mit Motto : KEEP THE BAMBOO'S FAIHTFULL AGAINST THE WIND

Frit oversat: Hold Bambusraketterne op imod strømmen cheers

Gæst
Gæst

Indlæg by Lars BC Ons mar 25, 2009 6:13 pm

Jamen jeg forstår det godt, Pete, Wink
for ellers kan du ikke lave en flot video cheers af af turen oppe ved Klampenborg, Very Happy
og du finder sikkert også noget godt musik der passer til sunny

vi ses, vil prøve at vinke når jeg køre forbi pirat
Lars BC
Lars BC

Antal indlæg : 277
Geografisk sted : Ringsted

Indlæg by Per G.OLsen Ons mar 25, 2009 6:22 pm

Kun døde fisk flyder med strømmen, de raske svømmer imod. bom
Per G.OLsen
Per G.OLsen

Antal indlæg : 77
Geografisk sted : Højby sjælland

Indlæg by Gæst Tors mar 26, 2009 9:28 am

Laughing Laughing Laughing Det er da kun for at lægge æg i lange baner, for derefter at følge strømmen Laughing Laughing Laughing

Har man måske hørt ordet : HØNSEFISK lol!

Gæst
Gæst

Indlæg by Rebellen Tors mar 26, 2009 10:48 am

Birger skrev:Men det bliver lidt for meget Gul vest og vil gerne være lool'a'like, men vil ikke rigtigt, det der med, at være MC entusiast alligevel, men gå imod strømmen,,,,,,,Respekt for det bounce Det er Anarkisme cheers

Gul vest = ja
Lookalike = nej No
MC entusiast helt sikkert. Men i min verden er en MC entusiast en der interesserer sig meget for MC'er og kører så snart der er mulighed for det, det har jeg gjort snart hele mit liv, har kørt rigtig meget på forskellige maskiner 1961-1972 og så igen fra 1980 - ?
I sæsonerne 1982 - 1992 kørte konen og jeg rundt i Europa på forskellige maskiner til Road Racing VM hvert år,
og har været til race på Assen, Spa Francorchamps, Nurburgring, Hungaroring, Jerez, Barcelona(Catalunia), Mugello og Anderstorp den gang de kørte i Sverige. Vi traf mange andre motorcykel entusiaster og fulgtes nogle gange med nogen af dem, men aldrig i rigtig store grupper.

Køre ture alene og med andre og træf af en overskuelig størrelse er jeg også med på, men jeg har ikke behov for at være med i en gruppe på flere tusinde.
Jeg kan godt forstå at nogle er fascineret af det store antal deltagere i bakkeåbningen og ønsker jer god tur.
Jeg mener godt jeg kan tillade mig at sige jeg er MC entusiast selv om jeg ikke gider bakkeåbningen mere. Laughing
Rebellen
Rebellen

Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hillerød

Indlæg by Lars BC Tors mar 26, 2009 11:15 am

Selvfølgelig er du det, Wink nu er det jo hele verden om at deltage i en Bakkeåbning, det er der mange der ikke gør,
for nogen er det de skal hvert år, og det da sjovt at prøve Very Happy
jeg tager med, men om det er noget jeg skal hvert år, det ved jeg ikke, Question
vil da køre lige så på MC som nu, Smile
Lars BC
Lars BC

Antal indlæg : 277
Geografisk sted : Ringsted

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Tilbage til toppen

- Similar topics

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum