NP Motor, Tappernøje, 20 Marts 2009
2 posters
Side 1 af 1
NP Motor, Tappernøje, 20 Marts 2009
Det blev til en heldags tur til NP Motor. Palle var med, da han også ville ud at trille i det flotte forårs solskin. Da vi holdt pause syd for Køge, kørte 'Ricky' forbi på sin nye Kinlon, som han havde købt for nylig hos NP Motor. Vi gav ham adressen på Kinojserklubben.dk.
Da vi ankom til NP Motor. var Birger der. Han kørte på sin snart uigenkendelig custom Jinlun 150, som heller ikke er 150 mere! 'Greven' kom også forbi, dog på 4 hjul! Jeg fik en 5000km service, 30 tænder bagpå (i stedet for 34), og kølerskift. Så jeg er klar til den nye sæson! Palle fik kaffe, og jeg havde medbragt en dunk urte the.
Turen hjem var lidt kølig, men gik strygende! Det var helt mørkt da Palle og jeg sagde farvel i Hillerød.
Et par billeder:

Palle holder rygepause syd for Køge

En meget interessant Hyosung Aquila 250. Vi var enige om, at denne MC vil se godt ud i vores samling.

Sjovt at kattene var meget optagede af 'Motorcycle Tail Box'. Mon de gemmer deres haler deri når de er på tur?
Da vi ankom til NP Motor. var Birger der. Han kørte på sin snart uigenkendelig custom Jinlun 150, som heller ikke er 150 mere! 'Greven' kom også forbi, dog på 4 hjul! Jeg fik en 5000km service, 30 tænder bagpå (i stedet for 34), og kølerskift. Så jeg er klar til den nye sæson! Palle fik kaffe, og jeg havde medbragt en dunk urte the.
Turen hjem var lidt kølig, men gik strygende! Det var helt mørkt da Palle og jeg sagde farvel i Hillerød.
Et par billeder:

Palle holder rygepause syd for Køge

En meget interessant Hyosung Aquila 250. Vi var enige om, at denne MC vil se godt ud i vores samling.

Sjovt at kattene var meget optagede af 'Motorcycle Tail Box'. Mon de gemmer deres haler deri når de er på tur?
Re: NP Motor, Tappernøje, 20 Marts 2009
Det var en lang tur i var ude på, det ser ud til at ha været hygeligt,
det ser ud til at være en spændenede model den hyosung 250,
håber han har den når vi skal på NP Motor/sydsjællands tur,
er lidt bekymret for den store udstødning,
så lidt af den, der en forhandler på Fyn tror jeg det var i begge faver, de ser ud til at være lidt støre end vores,
det ser ud til at være en spændenede model den hyosung 250,
håber han har den når vi skal på NP Motor/sydsjællands tur,
er lidt bekymret for den store udstødning,
så lidt af den, der en forhandler på Fyn tror jeg det var i begge faver, de ser ud til at være lidt støre end vores,
Lars BC- Antal indlæg : 277
Geografisk sted : Ringsted
Lars,
Ja, Hyosungen er helt klart en interssant MC. Er meget nysgerrige mht til at prøvekøre den. Weekenden inden NP Kinojsertræf har Niels Peter åben hus med mulighed for prøvekørsler af div MC'er. Tror det er fredag/lørdag d. 11-12 maj.
Ja, det blev til en lang dag. Palle var frisk på at holde ud til den bitre ende! Vi kørte non-stop hjemad i fin tempo og oplevede en fantastisk røde himmel ved Roskilde Fjord.
Pete
Ja, Hyosungen er helt klart en interssant MC. Er meget nysgerrige mht til at prøvekøre den. Weekenden inden NP Kinojsertræf har Niels Peter åben hus med mulighed for prøvekørsler af div MC'er. Tror det er fredag/lørdag d. 11-12 maj.
Ja, det blev til en lang dag. Palle var frisk på at holde ud til den bitre ende! Vi kørte non-stop hjemad i fin tempo og oplevede en fantastisk røde himmel ved Roskilde Fjord.
Pete
11 - 12 -april, må det være, da er i april vi skal til NP,
måske vi skulle tage der ned og se og prøve den, he he, den ser s... flot ud,
prise er sådan set ok,
får lige lidt mere kraft, 
her ham den anden http://www.clausmaymc.dk/MC-18.htm den er også i rød
måske vi skulle tage der ned og se og prøve den, he he, den ser s... flot ud,

prise er sådan set ok,

her ham den anden http://www.clausmaymc.dk/MC-18.htm den er også i rød
Sidst rettet af Lars BC Søn mar 22, 2009 6:11 pm, rettet 1 gang
Ja, dumt af mig. Det er April
Han at den har 28HK. Det og så V-motoren ... han mener at hvis han sælger nok af dem at han kan vi have en underafdeling i Kinojserklubben for Korea MC'er
Pete

Han at den har 28HK. Det og så V-motoren ... han mener at hvis han sælger nok af dem at han kan vi have en underafdeling i Kinojserklubben for Korea MC'er

Pete
Jeg vil godt lige liste en fodnote ind her d. 18.april vil der også blive lidt prøvekørsler om eftermiddagen hos NP i forbindelse med ECC- NP Træf.
Bare til en orientering

Bare til en orientering

Gæst- Gæst
Yes, Birger, men så kunne vi får prøvetur to gang
eller hvis der mange der vil prøve den, så kan vi jo bare prøve noge af de ander MC
Birger hvad siger du til en underafd, for korea MC

eller hvis der mange der vil prøve den, så kan vi jo bare prøve noge af de ander MC

Birger hvad siger du til en underafd, for korea MC

Sidst rettet af Lars BC Man mar 23, 2009 12:07 am, rettet 1 gang

Gæst- Gæst
YES,
der er det vi er 

» Tisvildeleje, 15 Marts 2009