Landstræf som i gamle dage,,,
3 posters
Side 1 af 1
Landstræf som i gamle dage,,,
Hej alle Nordsjællændere,,kom frisk nu er det snart sidste tilmelding til vores herlige landstræf, og det skal nok blive sjovt, så tilmeld jer, der er ikke så langt, det er kun lige om hjørnet i Roskilde.
Benny
http://kinojserklubben.dk/
shithappens- Antal indlæg : 195
Re: Landstræf som i gamle dage,,,
Forstår ikke tilmeldingen! skal man både spise og sove? kan man nøjes med at købe et træfmærke, og så bare komme forbi og købe en øl og en pølse?
Lars/haojin- Antal indlæg : 166
Geografisk sted : Niverød
Hej Lars, jeg sender din forespørgsel videre til træfudvalget.
Hilsen Benny
Hilsen Benny
Lars her er svaret til dig.
det er jo sådan til landstræf, at man som deltager skal tilmelde sig enten fredag-lørdag, lørdag-søndag eller hele weekenden.
Han er selvfølgelig velkommen til at kikke forbi, uden at være tilmeldt, og kan naturligvis købe sig en pølse og en øl. Men et træfmærke kan han kun købe, hvis han har deltaget på træffet en af dagene (tilmeldt)
og det lyder vel egentlig fair nok,,så er beskeden givet videre så kig endelig forbi, det kunne være hyggeligt og så kan vi jo også se din nye mc.
Hilsen Benny
det er jo sådan til landstræf, at man som deltager skal tilmelde sig enten fredag-lørdag, lørdag-søndag eller hele weekenden.
Han er selvfølgelig velkommen til at kikke forbi, uden at være tilmeldt, og kan naturligvis købe sig en pølse og en øl. Men et træfmærke kan han kun købe, hvis han har deltaget på træffet en af dagene (tilmeldt)
og det lyder vel egentlig fair nok,,så er beskeden givet videre så kig endelig forbi, det kunne være hyggeligt og så kan vi jo også se din nye mc.
Hilsen Benny
OK. Troede træfmærket var en indgangsbillet. Vil det sige at jeg kommer gratis ind, hvis jeg ikke overnatter? betaler nu gerne entré; vil prøve at komme forbi; har aldrig været til kineser-landstræf.
Hej Lars selvfølgelig er du velkommen, og det er i andre da også ( jer der læser med her ) glæder mig til gensyn.
hilsen Benny
hilsen Benny
Skal I med???
Hvis vejret er ordentligt kommer jeg :DTror osse Morten (MC4YOU 250-4) tager med. Nøjes nok med fællesturen og lidt dæksparkeri om lørdagen
Hvis vejret er ordentligt kommer jeg :DTror osse Morten (MC4YOU 250-4) tager med. Nøjes nok med fællesturen og lidt dæksparkeri om lørdagen
Lars/haojin skrev:Skal I med???
Hej Lars , håber du så og fandt ud af hvor søde og hjælpsomme mennesker er uagtet rygmærker, håber dit koblingskabel sidder der endnu og at du kom godt hjem, og som vi talte om Du skal være så velkommen til at komme når der skrues i haven og tag Lektor Blomme med så han kan lære at bruge den rigtige maling de rigtige steder,

Indsætter lige lidt paste/copy fra Kinøjsersiden:
"Tak for en dejlig træfdag.
Særlig tak til Bomas, der kørte kørte mig ud til Erik Jensen's kinahandel, så nyt koblingskabel kunne fremskaffes; tak til trailer-chaufføren, der hentede min havarerede mc i køge, tak til Benny, der fixede maskinen på træfpladsen og tak til Dan, der lånte mig penge til mad.
En fornøjelse at se alle de flotte maskiner og få opfrisket gamle bekendtskaber
Vi kom hjem helt uden problemer takket være Kinøjserklubben.
Mc-hilsner, Lars"
Det var en rigtig, rigtig god oplevelse, Benny, også selvom koblingen gav en del besvær, men der var du en fantastisk hjælp i nøden.
Rigtig mange søde mennesker. Desværre var jeg nødt til at køre igen ved 5-tiden pga andre aftaler. Håber jeg snart kan få tid til at finde din have.
Mc-hilsner/Lars
"Tak for en dejlig træfdag.
Særlig tak til Bomas, der kørte kørte mig ud til Erik Jensen's kinahandel, så nyt koblingskabel kunne fremskaffes; tak til trailer-chaufføren, der hentede min havarerede mc i køge, tak til Benny, der fixede maskinen på træfpladsen og tak til Dan, der lånte mig penge til mad.
En fornøjelse at se alle de flotte maskiner og få opfrisket gamle bekendtskaber
Vi kom hjem helt uden problemer takket være Kinøjserklubben.
Mc-hilsner, Lars"
Det var en rigtig, rigtig god oplevelse, Benny, også selvom koblingen gav en del besvær, men der var du en fantastisk hjælp i nøden.
Rigtig mange søde mennesker. Desværre var jeg nødt til at køre igen ved 5-tiden pga andre aftaler. Håber jeg snart kan få tid til at finde din have.
Mc-hilsner/Lars
Du har været ud for lidt af hvert Lars! Skønt der var nogle søde mennesker der kunne hjælpe dig.
Pete
Pete
Hej,
Nu var det ikke for at diskriminere nogen at jeg kun nævnte Lektor Blomme, I er alle velkomne hvis i skulle komme denne vej forbi eller hvis der skulle være et eller andet jeg kan hjælpe med.
mobilnr: 21850309
bare slå på tråden.
Benny
Nu var det ikke for at diskriminere nogen at jeg kun nævnte Lektor Blomme, I er alle velkomne hvis i skulle komme denne vej forbi eller hvis der skulle være et eller andet jeg kan hjælpe med.
mobilnr: 21850309
bare slå på tråden.
Benny
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|
» MC4YOU Reklamer
» www.motorcykelgalleri.dk
» MI Motor Frederikssund