Tour til Schleswig-Holstein April 3-4, 2012
3 posters
Side 1 af 1
Tour til Schleswig-Holstein April 3-4, 2012
Sidst rettet af Pete Fre apr 06, 2012 6:29 pm, rettet 1 gang
Re: Tour til Schleswig-Holstein April 3-4, 2012
Fin video Pete, men der da ikke sne,
bare koldt,
RE ser flot ud,
ps: de der klik på videoen er "kun hos mig".

ps: de der klik på videoen er "kun hos mig".
Lars BC- Antal indlæg : 277
Geografisk sted : Ringsted
Med hensyn til de klik, det første klik kommer der hvor men ser korted lige inde din finger kommer på,
så er der et hvor du panorer ved havet, måske det er når du slår lyden til og fra, måske det kun hos mig,
det er lidt metallisk klik,
så er der et hvor du panorer ved havet, måske det er når du slår lyden til og fra, måske det kun hos mig,
det er lidt metallisk klik,
Ja, når man ikke fylder det hele med musik får man alt det andet med Lars. De der klik kan jeg høre og har faktisk fjernet en del andre. Det er måske stroppen der klasker ind i kameraet? Det blæste jo meget. Det er lidt irriterende, men noget af lyden ville jeg have med.
Godt med lidt feedback.
Pete
Godt med lidt feedback.
Pete
Ja der altid rart, for når man sidder og laver video, musik eller skriver,
når man så har set, hørt og læst det en del gange, er ligesom om man bliver blind og døv, så er noget man ikke ser eller høre, nogle gange når jeg er færdig, så lader den/det lige lægge en dag eller to, også ser, høre eller læser, det igen, eller min kone lige ser/høre eller læser det, der en del forum med musik og foto, der får også god tilbage melding på det man laver, så bliver man da lidt bedre,
når man så har set, hørt og læst det en del gange, er ligesom om man bliver blind og døv, så er noget man ikke ser eller høre, nogle gange når jeg er færdig, så lader den/det lige lægge en dag eller to, også ser, høre eller læser, det igen, eller min kone lige ser/høre eller læser det, der en del forum med musik og foto, der får også god tilbage melding på det man laver, så bliver man da lidt bedre,
Nemlig Lars. Til mit arbejde har jeg ansat en korrekturlæser i London, fordi, som du siger, man stirrer sig blind.
Mht til mit kamera, det er en Toshiba HD, fantastisk billed kvalitet; dens eneste svaghed er mikrofonen. Den fanger de lyde man laver når man bare holder på kameraet! Det er faktisk det du hører. Ret upraktisk. Man kan skjule det hele med musik og bare nulstil lyden på audio kanalen, men jeg er gået lidt væk fra musikken i mine MC film - mon jeg skal tage det i brug igen?
Pete
Mht til mit kamera, det er en Toshiba HD, fantastisk billed kvalitet; dens eneste svaghed er mikrofonen. Den fanger de lyde man laver når man bare holder på kameraet! Det er faktisk det du hører. Ret upraktisk. Man kan skjule det hele med musik og bare nulstil lyden på audio kanalen, men jeg er gået lidt væk fra musikken i mine MC film - mon jeg skal tage det i brug igen?

Pete
2.42 minutter inde filmer du mc´en ved en vejside med blinkende højreblink og tændt motor; sådan husker jeg ikke din Enfield´s tomgang på Ölands-turen
Nej, dengang sagde den tøf-tøf-tøf-tøf ligeså hurtigt som man kan læse tøf-tøf-tøf-tøf højt..... Godt at du får set den efter om lidt, for der er et eller andet galt
Søde æsler
Tak for filmen - (Dejligt med nogle turbeskrivelser/film og billeder i mc-mediebilledet
)

Søde æsler

Harald,
Det var lidt med vindretning og position, sådan lød den ikke i virkeligheden. Den kørte hjem i høj fart, dog med den til tider lidt underlig gas kabel, som hold på omdrejninger til trods for at jeg gassede ned. Dan havde nok ret med karben. Gas kablet går direkte ind i den ovenfra, så det kan skyldes is. Det var enormt køligt.
Brdr Stevns er eksperter i alt RE så de får lov. Platiner, nyt bagdæk, ventilerne, osv. Bliver godt at få den hos en sagkyndig.
Det var lidt med vindretning og position, sådan lød den ikke i virkeligheden. Den kørte hjem i høj fart, dog med den til tider lidt underlig gas kabel, som hold på omdrejninger til trods for at jeg gassede ned. Dan havde nok ret med karben. Gas kablet går direkte ind i den ovenfra, så det kan skyldes is. Det var enormt køligt.
Brdr Stevns er eksperter i alt RE så de får lov. Platiner, nyt bagdæk, ventilerne, osv. Bliver godt at få den hos en sagkyndig.
Flot video :-) Man kan jo ikke se at det er koldt, det ser helt sommerligt ud.
Ikke underligt hvis der var is i karburatoren - det har der sikkert også været andre steder.
Lidt 80% Stroh rom ville gøre underværker for mand og maskine
Ikke underligt hvis der var is i karburatoren - det har der sikkert også været andre steder.
Lidt 80% Stroh rom ville gøre underværker for mand og maskine

Gæst- Gæst
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|
» MC4YOU Reklamer
» www.motorcykelgalleri.dk
» MI Motor Frederikssund
» MC-vejr i morgen!
» For Elleve År Siden