Syn af motorcykel
3 posters
Syn af motorcykel
Så fik jeg bestilt tid til syn, og tak for de mange gode råd. Lige et spørgsmål mere.
Applus siger 1,6 mm slidbane til bildæk. Gælder det også for mc-dæk? kan ikke finde noget om det på deres site
Haojin HJ 125 og MC4YOU 250-4, de bedste mc´er
Applus siger 1,6 mm slidbane til bildæk. Gælder det også for mc-dæk? kan ikke finde noget om det på deres site
Haojin HJ 125 og MC4YOU 250-4, de bedste mc´er
Lars/haojin- Antal indlæg : 166
Geografisk sted : Niverød
Re: Syn af motorcykel
Nix, der mindst 1 mm,
så du mit indlæg på mcg om støttefod

så du mit indlæg på mcg om støttefod

Lars BC- Antal indlæg : 277
Geografisk sted : Ringsted
Så det godt. Dejligt med en rask centralstøtte; ser meget flottere ud og maskinen så velholdt ud. Glæder mig til at prøve min nye chopper på fredag; har aldrig kørt på sådan en . Er der noget man skal være på vagt overfor?
Nej ikke hvis du lige efterspænder boltene på MCén,
de køre godt og beder jo flere km der kommer på, der nogle rystelser men de bliver mindre jo flere km den for kørt, og så topper den et sted mellem 110 og 120 km/t, følger fint med på landevej, motorvej kan den fint overhale lastvogne, kør evt en god tur på vej til syn, så du lære den at kende lidt,
de køre godt og beder jo flere km der kommer på, der nogle rystelser men de bliver mindre jo flere km den for kørt, og så topper den et sted mellem 110 og 120 km/t, følger fint med på landevej, motorvej kan den fint overhale lastvogne, kør evt en god tur på vej til syn, så du lære den at kende lidt,
Hej Lars,
Hvis du er ud at køre er du velkommen til at kigge forbi, jeg giver gerne en kop kaffe (eller urte te
). Er lidt nysgærrig for at se din ny MC. Adressen får du via PB.
Pete
Hvis du er ud at køre er du velkommen til at kigge forbi, jeg giver gerne en kop kaffe (eller urte te

Pete
Sidst rettet af Pete Fre apr 06, 2012 9:05 pm, rettet 1 gang
Skal syne i Kokkedal, bor selv i Nivå, men allerførst, samme dag og inden syn ,skal den en tur forbi Flemming i Frederiksværk for at se om det er noget at satse på!?
hvad jeg meget håber, men man ved jo aldrig, og er ikke selv så teknisk anlagt. Flemming har lovet at chekke den og en tur Frederiksværk-Nivå, tur-retur (på prøvemærker), vil nok hjælpe med at gøre mig fortrolig med maskinen.
Herefter kan jeg forhåbentlig få lov til at købe en nummerplade.
Går det i orden tildeler jeg MC4YOU'en en længere prøveperiode. Består MC'en prøven bliver 125'eren solgt.
Hvad kan man få for en hysterisk velholdt Haojin HJ 125 fra 2006/14.000 km??
hvad jeg meget håber, men man ved jo aldrig, og er ikke selv så teknisk anlagt. Flemming har lovet at chekke den og en tur Frederiksværk-Nivå, tur-retur (på prøvemærker), vil nok hjælpe med at gøre mig fortrolig med maskinen.
Herefter kan jeg forhåbentlig få lov til at købe en nummerplade.
Går det i orden tildeler jeg MC4YOU'en en længere prøveperiode. Består MC'en prøven bliver 125'eren solgt.
Hvad kan man få for en hysterisk velholdt Haojin HJ 125 fra 2006/14.000 km??
hmm ser ud til at de bliver solgt fra 2500 til 5200 kr, på 123 og dba,
Så blev den synet hos Applus. Forsikring bestilt, så nu mangler der bare en nummerplade.
Nogen der ved hvor mange HK den har? har set den sat til alt muligt mellem 16-21 HK. Gik fint med prøvemærke på motortrafikvejen rundt om Hillerød. Der plejer min Haojin HJ 125 at have problemer.
OBS! super service hos Flemming i Frederiksværk.
Nogen der ved hvor mange HK den har? har set den sat til alt muligt mellem 16-21 HK. Gik fint med prøvemærke på motortrafikvejen rundt om Hillerød. Der plejer min Haojin HJ 125 at have problemer.
OBS! super service hos Flemming i Frederiksværk.

Bravo Lars. Du ved hvor motorkontoret ligger! Ingen ide hvad HK er, men de fleste der har den model får en fin topfart.
Flemming er god til det der.
Pete
Flemming er god til det der.
Pete
TILLYKKE,
håber du bliver glad for den, min er en 2007 og har en 16-18 hk,
var lige på en side der kan omregne kw til hk, de 13 kw som min også har siger den at
13 kw er 17,675081024951 hk,
der er lidt mere end de 10 du har kørt med, så det er bare derud af,

var lige på en side der kan omregne kw til hk, de 13 kw som min også har siger den at
13 kw er 17,675081024951 hk,

Mange tak for info. Tror du har ret med de 13 kw. Applus sagde godtnok 14 kw og registreringsattesten skriver 14,3 kw, men kinøjsersidens instruktionsbog angiver netop 13 kw, hvilket nok er mere sandsynligt i forhold til, hvordan mc'en opførte sig på motortrafikvejen i fredags.

Så gik min nye MC4YOU 250-4 igennem syn hos Applus. Tog den lige på arbejde et par dage. Ruten bliver en anden når man ikke længere bliver chikaneret på motorvejene. En ren fornøjelse. Desværre ikke lige MC-vejr i denne weekend.
Er der nogen der vil købe en hysterisk velholdt Haojin HJ-125?
Pris: 4000 Kr. (nypris hos BikeDanmark: 8.000 kr.) ;
Knap 14.000 km på tælleren; ingen defekter; mindre end en 1/2 % rust; Komplet, inc. værktøj, instruktionsbog, een-ejer-mc, kun autoriserede, kvitterings-dokumenterede serviceeftersyn, ingen reparationer og original stand. Haojin'en er indregistreret og med nummerplade.
Er der nogen der vil købe en hysterisk velholdt Haojin HJ-125?
Pris: 4000 Kr. (nypris hos BikeDanmark: 8.000 kr.) ;
Knap 14.000 km på tælleren; ingen defekter; mindre end en 1/2 % rust; Komplet, inc. værktøj, instruktionsbog, een-ejer-mc, kun autoriserede, kvitterings-dokumenterede serviceeftersyn, ingen reparationer og original stand. Haojin'en er indregistreret og med nummerplade.
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|
» MC4YOU Reklamer
» www.motorcykelgalleri.dk
» MI Motor Frederikssund
» MC-vejr i morgen!
» For Elleve År Siden
» MC Klargøring