Asia MC Nordsjaelland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Ny MC4YOU 250-4
Lidt at kigge på når nu vi begynder at fryse :-) EmptySøn Aug 29, 2021 2:27 pm af Lars/haojin

» MC4YOU Reklamer
Lidt at kigge på når nu vi begynder at fryse :-) EmptySøn Aug 08, 2021 2:50 pm af Lars/haojin

» www.motorcykelgalleri.dk
Lidt at kigge på når nu vi begynder at fryse :-) EmptyTirs Maj 25, 2021 2:26 pm af Lars/haojin

» MI Motor Frederikssund
Lidt at kigge på når nu vi begynder at fryse :-) EmptyLør Aug 01, 2020 10:20 pm af Lars/haojin

» MC-vejr i morgen!
Lidt at kigge på når nu vi begynder at fryse :-) EmptyFre Jul 31, 2020 9:54 am af Lars/haojin

» For Elleve År Siden
Lidt at kigge på når nu vi begynder at fryse :-) EmptyMan Mar 23, 2020 11:58 am af Pete

» MC Klargøring
Lidt at kigge på når nu vi begynder at fryse :-) EmptyMan Mar 23, 2020 11:45 am af Pete

» Life on Wheels i Bella Center februar 2020
Lidt at kigge på når nu vi begynder at fryse :-) EmptyMan Feb 10, 2020 2:20 pm af Lars/haojin

» Vinteropbevaring
Lidt at kigge på når nu vi begynder at fryse :-) EmptySøn Nov 24, 2019 9:37 am af Lars/haojin

» CPH Honda BMW
Lidt at kigge på når nu vi begynder at fryse :-) EmptyTors Okt 31, 2019 9:12 pm af Pete

Marts 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Kalender Kalender


Lidt at kigge på når nu vi begynder at fryse :-)

3 deltagere

Go down

Lidt at kigge på når nu vi begynder at fryse :-) Empty Lidt at kigge på når nu vi begynder at fryse :-)

Indlæg af Gæst Lør Nov 19, 2011 11:01 am

Jeg syntes det er hyggeligt at se mc'er og mennesker fra dengang.

http://www.go-faster.com/SS100.html

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lidt at kigge på når nu vi begynder at fryse :-) Empty Sv: Lidt at kigge på når nu vi begynder at fryse :-)

Indlæg af Pete Søn Nov 20, 2011 4:55 pm

Ah, skønt nostalgi, love it. Man får den helt stor rejselyst. Dog vil jeg nøjes med autozugen fremfor flyeren!

Pete


Sidst rettet af Pete Søn Nov 20, 2011 10:20 pm, rettet 1 gang
Pete
Pete
Admin

Antal indlæg : 792
Join date : 12/02/09
Age : 68
Geografisk sted : Fredensborg

http://www.bluevale.net

Tilbage til toppen Go down

Lidt at kigge på når nu vi begynder at fryse :-) Empty Sv: Lidt at kigge på når nu vi begynder at fryse :-)

Indlæg af Harald Søn Nov 20, 2011 9:25 pm

Vejtræerne var plantet for at heste og kudske kunne komme frem på landevejen i skygge. Med motoriseringen blev træerne til et faremoment og der blev malet en hvid ring omkring stammerne. Senere blev de simpelthen fældet - osse for at vejen kunne gøres bredere.... Tænk, den historie har jeg hørt min egen far fortælle om udviklingen i vort eget land.
Ja, det er nostalgi med N. Hvis tidsrejser var opfundet, tog jeg en ferie 55 år tilbage med Jinlunnen og kørte en runde langs Europas atlanterhavskyst, Spanien, Middelhavet og rundt i Danmark. Min maskine ville ligefrem være avantgarde på de toppede brosten Laughing

Fin beskrivelse og supergode billeder Very Happy

Sikke mildt det er i disse novemberdage. Sidste år på denne tid var det begyndt at sne, så vidt jeg husker.... Jeg har slukket for varmen på grund af hedeslag... tongue

Harald

Antal indlæg : 153
Join date : 15/02/09
Age : 60
Geografisk sted : Hadsten

http://blaatandsbavl.danskforum.net/index.htm

Tilbage til toppen Go down

Lidt at kigge på når nu vi begynder at fryse :-) Empty Sv: Lidt at kigge på når nu vi begynder at fryse :-)

Indlæg af Pete Søn Nov 20, 2011 10:23 pm

Harald skrev:Hvis tidsrejser var opfundet, tog jeg en ferie 55 år tilbage med Jinlunnen og kørte en runde langs Europas atlanterhavskyst, Spanien, Middelhavet og rundt i Danmark. Min maskine ville ligefrem være avantgarde på de toppede brosten Laughing

Jeg er med på turen langs atlanterhavskysten!

Cool

PS Ja, skønt med det mildere november klima fordi det = MC vejr
Pete
Pete
Admin

Antal indlæg : 792
Join date : 12/02/09
Age : 68
Geografisk sted : Fredensborg

http://www.bluevale.net

Tilbage til toppen Go down

Lidt at kigge på når nu vi begynder at fryse :-) Empty Sv: Lidt at kigge på når nu vi begynder at fryse :-)

Indlæg af Gæst Man Nov 21, 2011 11:31 am

Ja! vejret er da til mc endnu. Men pas på... vi var tæt på at lægge os ned, da vi kørte ad en skovvej. Uhadadada der er fedtet.
Kina-tøsen fik ridset fodpladerne og jeg fik ridser i stoltheden Embarassed


Low tech mc. rejse på tv cheers

Low tech - fordi det er en dame der kører en Triumf Wink

Torsdag kl. 20 - 21 - på Travel Channel er der en serie : Vildt camping liv.
Nu på torsdag er det andet afsnit, så det er til at følge med.

Bliver genudsendt lørd. kl. 21 - 22 + søn. kl. 23 - 00



PS. Der er en V3'er til salg på MG. for 5.500kr. kan sikkert forhandles ned.
Sad jeg har ikke plads til mere Crying or Very sad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lidt at kigge på når nu vi begynder at fryse :-) Empty Sv: Lidt at kigge på når nu vi begynder at fryse :-)

Indlæg af Pete Tirs Nov 22, 2011 11:01 pm

Lyder godt Dan, jeg kan se at hun også flyver i en microlite!

Hvor mange har der været i denne serie?

Pete
Pete
Admin

Antal indlæg : 792
Join date : 12/02/09
Age : 68
Geografisk sted : Fredensborg

http://www.bluevale.net

Tilbage til toppen Go down

Lidt at kigge på når nu vi begynder at fryse :-) Empty Sv: Lidt at kigge på når nu vi begynder at fryse :-)

Indlæg af Gæst Ons Nov 23, 2011 9:26 am

Ja! Hun er frisk og prøver lidt forskelligt.

Nu på torsdag er det andet afsnit, så det er til at følge med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lidt at kigge på når nu vi begynder at fryse :-) Empty Sv: Lidt at kigge på når nu vi begynder at fryse :-)

Indlæg af Lars BC Ons Nov 23, 2011 10:47 am

Pete du kan se her,www.travelchannel.co.uk/series-info.asp?series=Wild+Camping&ID=1490
eller
på dette website,www.travelchannel.co.uk/wild-camping/
har kan du se de ture Jo er eller her været på,
se ikke ud til at der er noget på youtub, skriver man Jo Sinnott der kommer bare en del musik videoer,

Dan det var en fin side du fandt, Very Happy
jeg får ikke kørt mange ture, Crying or Very sad i år har det mest været til og fra arbejde,
Ringste - Brøndby, køre lidt forskellige veje ind, Wink der er det lyst, men hjem er det mørkt så det er bane lige hjem, Neutral
det er lidt svært at få MC ture ind når det er en ny ting der skal passe ind i alt det andet.
Lars BC
Lars BC

Antal indlæg : 277
Join date : 19/02/09
Age : 65
Geografisk sted : Ringsted

Tilbage til toppen Go down

Lidt at kigge på når nu vi begynder at fryse :-) Empty Sv: Lidt at kigge på når nu vi begynder at fryse :-)

Indlæg af Gæst Ons Nov 23, 2011 3:29 pm

Fine link. Tak Lars.
Det viser så at det var andet afsnit jeg så Embarassed

Hvis du kører Ringsted - Brøndby til hverdag, så er du vel også mc mæt Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lidt at kigge på når nu vi begynder at fryse :-) Empty Sv: Lidt at kigge på når nu vi begynder at fryse :-)

Indlæg af Lars BC Tors Nov 24, 2011 10:30 am

Det er ikke hverdag jeg køre MC på arbejde, men af og til, når lillemor skal bruge bilen, eller godt MC vejr, så køre jeg, Cool vores familie og venne klub, har "kun" kørt en tur i år, udover bakken åben og luk.

Men måske til næste år bliver det til flere "rigtig" ture, Very Happy
Lars BC
Lars BC

Antal indlæg : 277
Join date : 19/02/09
Age : 65
Geografisk sted : Ringsted

Tilbage til toppen Go down

Lidt at kigge på når nu vi begynder at fryse :-) Empty Sv: Lidt at kigge på når nu vi begynder at fryse :-)

Indlæg af Pete Lør Nov 26, 2011 9:32 am

Lidt sjovt at se hende der damen på sin Triumph. Lidt som om hun kører den blot for programmets skyld, men lige meget med det, hun får mig til at lyste .....


efter en MC tur...

I alle de her MC tur programmer savner jeg altid tekniske problemer og mere snak om selve MCen. Håber på et olielæk i næste programme Very Happy

Pete
Pete
Pete
Admin

Antal indlæg : 792
Join date : 12/02/09
Age : 68
Geografisk sted : Fredensborg

http://www.bluevale.net

Tilbage til toppen Go down

Lidt at kigge på når nu vi begynder at fryse :-) Empty Sv: Lidt at kigge på når nu vi begynder at fryse :-)

Indlæg af Pete Tors Dec 01, 2011 7:32 pm

I aften er det Alpes Maritime regionen ... C'est tres bon!

P
Pete
Pete
Admin

Antal indlæg : 792
Join date : 12/02/09
Age : 68
Geografisk sted : Fredensborg

http://www.bluevale.net

Tilbage til toppen Go down

Lidt at kigge på når nu vi begynder at fryse :-) Empty Sv: Lidt at kigge på når nu vi begynder at fryse :-)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum