Den nordlige del af Roskilde Fjord
2 posters
Side 1 af 1
Den nordlige del af Roskilde Fjord
Ja, så kunne jeg ikke nære mig igen. Prøvekørte en rute i dag. Den gik fra Hillerød til Frederikssund, derfra langs kysten til Frederiksværk, Hundested videre ad de små veje til Kikhavn, Nødebohuse, Melby, Asserbo, Frederiksværk og derfra vejen mod Helsinge, drejede fra og kørte langs Arresø via Ramløse og Annisse tilbage til Hillerød. Kørt 105 km, ca. 2 timer inkl. en kort rygepause. Det vil tage lidt længere tid, når der skal holdes pause f.eks ved stranden i Nødebohuse.
Jeg må indrømme, at jeg var lidt doven og tog landevejen fra Hillerød til Frederikssund, det kan gøres mere interessant hvis man kører ad de små veje over Uvelse, Gørløse og Sigerslevøster. Det vil så tage lidt længere tid, men man kører jo ikke på tid når man er på tur, vel?
Jeg lagde også mærke til at landmændene allerede er begyndt at svine vejene til med pløre og gylle nogen steder.
Ruten kan anbefales, de forskellige ishuse og grillbarer havde dog ikke åbent idag og det er stadig koldt. Jeg mødte kun 2 andre MC'ister og det var i Hillerød.
Jeg må indrømme, at jeg var lidt doven og tog landevejen fra Hillerød til Frederikssund, det kan gøres mere interessant hvis man kører ad de små veje over Uvelse, Gørløse og Sigerslevøster. Det vil så tage lidt længere tid, men man kører jo ikke på tid når man er på tur, vel?
Jeg lagde også mærke til at landmændene allerede er begyndt at svine vejene til med pløre og gylle nogen steder.
Ruten kan anbefales, de forskellige ishuse og grillbarer havde dog ikke åbent idag og det er stadig koldt. Jeg mødte kun 2 andre MC'ister og det var i Hillerød.
Rebellen- Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hillerød
Re: Den nordlige del af Roskilde Fjord
Palle,
Lyder som en dejlig tur, og vejret har været godt i dag.
Ja, der er megen gylle på de små veje lige for tiden.
Bravo.
mvh
Pete
PS Så en Kinojser på vej ind mod Hillerød i dag (lignede en Lifan-V Vintage) og jeg hilste, men da jeg var på scooter lignede jeg måske en knallert kører. Hvem mon det var?
Lyder som en dejlig tur, og vejret har været godt i dag.
Ja, der er megen gylle på de små veje lige for tiden.
Bravo.
mvh
Pete
PS Så en Kinojser på vej ind mod Hillerød i dag (lignede en Lifan-V Vintage) og jeg hilste, men da jeg var på scooter lignede jeg måske en knallert kører. Hvem mon det var?
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|
» MC4YOU Reklamer
» www.motorcykelgalleri.dk
» MI Motor Frederikssund
» MC-vejr i morgen!
» For Elleve År Siden
» MC Klargøring
» Life on Wheels i Bella Center februar 2020