Kære Pete
2 posters
Side 1 af 1
Kære Pete
Det er alletides det her, tak fordi du fandt på det
hilsen Lars

hilsen Lars
Lars BC- Antal indlæg : 277
Geografisk sted : Ringsted
Re: Kære Pete
Tak Lars,
Lad os nu se om der er basis for det. Jeg legede med opsætning som en respons på alt det bøvl over på Kinojser forummet som førte til en lukning, men som er nu ved at lægge sig igen.
Fik ideen fra Rebellerne og Nordjyderne. I modsætning til dem har jeg valgt at lade forumet stå helt åben, så alle kan læse med.
Men nu kommer et forum hos ECC og det kan være at det er den der bliver Sjælland's knudepunkt. Men så længe vi er nogle stykker her 'lokalt' der vil sludre, mødes, poste tips og nyheder, så er det ganske fint.
Pete
Lad os nu se om der er basis for det. Jeg legede med opsætning som en respons på alt det bøvl over på Kinojser forummet som førte til en lukning, men som er nu ved at lægge sig igen.
Fik ideen fra Rebellerne og Nordjyderne. I modsætning til dem har jeg valgt at lade forumet stå helt åben, så alle kan læse med.
Men nu kommer et forum hos ECC og det kan være at det er den der bliver Sjælland's knudepunkt. Men så længe vi er nogle stykker her 'lokalt' der vil sludre, mødes, poste tips og nyheder, så er det ganske fint.
Pete
Re: Kære Pete
Ja nu må vi se hvordan det går den 21 - 03 -2009.
Det bliver spændene at se og deltage i, håber du kommer samt en helt masse andre,
hilsen Lars.
ps:jeg syntes at her er et grundlag at bygge på for ECC.

Det bliver spændene at se og deltage i, håber du kommer samt en helt masse andre,

hilsen Lars.
ps:jeg syntes at her er et grundlag at bygge på for ECC.
Lars BC- Antal indlæg : 277
Geografisk sted : Ringsted
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|
» MC4YOU Reklamer
» www.motorcykelgalleri.dk
» MI Motor Frederikssund
» MC-vejr i morgen!
» For Elleve År Siden