Cafe Hellebæk Tur, lør. d, 7 Aug
2 posters
Side 1 af 1
Cafe Hellebæk Tur, lør. d, 7 Aug
Jeg gentager sidste uges hyggelig tur til Nordre Standvej (de har lovet at den hjembagte kage ikke er udsolgt!)
PS cafe Hellebæk tager kun imod cash (ingen kort
)
----------------------------------------------------------------------------------------
Mødested: Fredensborg Slot
Tid: 11.00
Tur: af landelig veje til Nordre Strandvej. Parkering ved Cafe Hellebæk hvorfra der kan nydes et frisk havdukkert (hvis man er til det) og bagefter kan der nydes kaffe & kage ved cafe'et
Alle MCer er velkommen, men hvis du har en Riskoger, tag den nu med
! Ellers, stor kubikker bagerst (som altid har været tilfældet i den rigtig Kina klub
)
----------------------------------------------------------------------------------------
mvh
Pete
PS cafe Hellebæk tager kun imod cash (ingen kort

Mødested: Fredensborg Slot
Tid: 11.00
Tur: af landelig veje til Nordre Strandvej. Parkering ved Cafe Hellebæk hvorfra der kan nydes et frisk havdukkert (hvis man er til det) og bagefter kan der nydes kaffe & kage ved cafe'et
Alle MCer er velkommen, men hvis du har en Riskoger, tag den nu med

mvh
Pete
Sidst rettet af Pete Fre aug 06, 2010 4:33 pm, rettet 1 gang
Re: Cafe Hellebæk Tur, lør. d, 7 Aug
Håber jeg kan komme. Vi skal rejse tidligt søndag - sååå jeg må lige se hvad fruen siger.
Troede jeg skulle køre på Honda'en MEN jeg vil ikke ligge bag en oliebrændende englænder
NOT.
Da jeg kørte med "Vagn-svingben og vennerne" var det de mc'er der røg mest, der kørte bagerst

Troede jeg skulle køre på Honda'en MEN jeg vil ikke ligge bag en oliebrændende englænder

Da jeg kørte med "Vagn-svingben og vennerne" var det de mc'er der røg mest, der kørte bagerst

Gæst- Gæst
Haha
Næ, jeg skal have den lille Kina knallert kørt til! Så du undgår røg skyerne i denne omgang
Pedro

Næ, jeg skal have den lille Kina knallert kørt til! Så du undgår røg skyerne i denne omgang

Pedro
Jeg forbereder en gryde kartoffel salat (hjemmelavet) og nogle deller til bagefter hos mig.
Så kan jer der er kommet lang vejs fra (og dem som bor tæt på) få en bid 'rigtig' mad inden hjemturen (hvis I vil, der er ingen tvang
).
mvh
Pete

Så kan jer der er kommet lang vejs fra (og dem som bor tæt på) få en bid 'rigtig' mad inden hjemturen (hvis I vil, der er ingen tvang

mvh
Pete

Glemte at gi' besked. Jeg har fået udgang
Helt ærligt, det var ikke dellerne der lokkede

Helt ærligt, det var ikke dellerne der lokkede

Gæst- Gæst
Billeder fra turen Lørdag d. 7 aug, 2010
4 Kinøjsere var mødt op ved Fredensborg Slot (2 x Lifan, 1 CF Moto og en 1 Jinlun). Men hvor blev Lektor Blomme af?

På den anden side af Standvejen er der en fin badestrand med udsigt til Sverige. Her er Dan (Dax) og Palle (Rebellen).
Vi tog afsked med Benny ved Hellebæk. Her er de 3 kage sultne kinøjere der var tilbage!

Cafe Hellebæk havde deres hjemmelavet kage klar til os ...

Tak til alle for en fin Kinøjser tur
mvh
Pete

På den anden side af Standvejen er der en fin badestrand med udsigt til Sverige. Her er Dan (Dax) og Palle (Rebellen).

Vi tog afsked med Benny ved Hellebæk. Her er de 3 kage sultne kinøjere der var tilbage!

Cafe Hellebæk havde deres hjemmelavet kage klar til os ...

Tak til alle for en fin Kinøjser tur

mvh
Pete
Også tak for en fin fin tur fra mig.
Tak for god forplejning.
God ferie til Dan
Palle
Tak for god forplejning.
God ferie til Dan
Palle
Rebellen- Antal indlæg : 150