Sikring gået
3 posters
Sikring gået
Der står 15A på den gamle. Men den nye fra tanken hedder 15A 32v 311. Må jeg sætte den i?? er det til biler? 32 volt? 311???
Lars/haojin- Antal indlæg : 166
Geografisk sted : Niverød
sikring
Hej Lars, nu må du ikke hænge mig op på det,,,,men er dog sikker på at bare det ampere du erstatter den sikrikng med der er gået svarer overens med den nye skulle der ikke ske det store, men har du checket hvorfor den er gået normalt går en sikring ikke uden grund der må være noget andet galt.
Hilsen Benny
Hilsen Benny
shithappens- Antal indlæg : 195
Re: Sikring gået
Manglede kort lys og parkeringslys og lukkede derfor forlygten op. Tre ledninger, der var føjet sammen - vistnok blå - dinglede løst og da der samtidig var et tomt stik lige ved siden af stak jeg de tre ledninger deri og tændte for lyset uden at starte motoren. Resultat: Al strøm forsvandt. Før virkede det hele, inc. motorgang, men undtagen kort- og parkeringslys.
I instruktionsbogen står der ingenting om sikringer ud over: Fuse 15A + et lednings-diagram
I instruktionsbogen står der ingenting om sikringer ud over: Fuse 15A + et lednings-diagram
Øv Lars. Jeg er sikker på at Erik eller en de andre orakler kan giv dig nogle fif ang. ledninger og el.
Mvh
Pete
Mvh
Pete
Da der ikk er biler med 32volt, må det være noget varemærke eller lign.
Sæt du trygt den sikring i hvis den passer i holderen. (og du har fået lavet kortslutningen)
Sæt du trygt den sikring i hvis den passer i holderen. (og du har fået lavet kortslutningen)
Gæst- Gæst
OK. Men lige et tillægsspørgsmål. Den gamle glassikring var med tråd inden i glasset. Den nye (15A 32v 133) er med en aflang metalplade inden i glasset. Har det mon nogen betydning?
Sorry: 15A 32v 311
Jeg har sat den samme type i Jinlun'en. Der er mange der har skiftet sikrings typen til denne her.

Flemming gør det gerne for dig tror jeg. Ellers siger THansen at den type du (og jeg) has brugt passer også til Giantico Venus scooter ... så mon ikke den også duer til vores knallerter?
mvh
Pete
Flemming gør det gerne for dig tror jeg. Ellers siger THansen at den type du (og jeg) has brugt passer også til Giantico Venus scooter ... så mon ikke den også duer til vores knallerter?
mvh
Pete
Det er ligegyldigt hvordan tråden ser ud. De er begge beregnet til at springe ved et større forbrug end 15amp.
Sæt du den bare i. Øhhhh! Har du en brandforsikring
Sæt du den bare i. Øhhhh! Har du en brandforsikring

Gæst- Gæst
Ind kom den nye sikring og det ser ud til at virke. Det kneb dog med at få plads til den i sikringsholderen selv om den nye stort set ikke er større end den gamle sikring. Holderen måtte files til og er nu til multi-size. Tak til alle for god support
Godt gået. Jeg vidste du ville klare det uden bål og brand
Jeg syntes altid at, der skal fifles før tingene passer, på de kinesere..

Jeg syntes altid at, der skal fifles før tingene passer, på de kinesere..
Gæst- Gæst
with a little help from youre friends
med den hjælp vi kan give hinanden kan det ikke gå helt galt
Benny
Benny
shithappens- Antal indlæg : 195
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|
» MC4YOU Reklamer
» www.motorcykelgalleri.dk