Skal Kinojser Norsjælland lukkes ned?
5 posters
Side 1 af 1
Skal vi lukke kinojser Nordsjælland og bruge det ny forum med en undersektion?
Skal Kinojser Norsjælland lukkes ned?
Der er et forslag på kinojser forumet om at lukke de lokale fora. Se her:
http://kinojserklubben.dk/index.php?t=4764&jfile=viewtopic.php&option=com_jfusion&Itemid=2
Her kan I stemme om vores fremtid ovenover på demokratisk vis
mvh
Pete
http://kinojserklubben.dk/index.php?t=4764&jfile=viewtopic.php&option=com_jfusion&Itemid=2
Her kan I stemme om vores fremtid ovenover på demokratisk vis

mvh
Pete
Re: Skal Kinojser Norsjælland lukkes ned?
Jeg synes vi skal beholde kinojser nordsjælland forum som det er.
Dette forum er dejligt fri for en emsig administrator, og der debatteres mange ting, der har relevans for vort område, men sikkert ikke for andre landsdele. Der er vide rammer her og det kan jeg godt lide.
Jeg er yderst tilfreds med dette forum, og jeg bliver meget ked af det - ja måske endda aggressiv hvis det lukkes
Dette forum er dejligt fri for en emsig administrator, og der debatteres mange ting, der har relevans for vort område, men sikkert ikke for andre landsdele. Der er vide rammer her og det kan jeg godt lide.
Jeg er yderst tilfreds med dette forum, og jeg bliver meget ked af det - ja måske endda aggressiv hvis det lukkes

Rebellen- Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hillerød
undgå venligst at ophidse rebellen han skyder med sort krudt og skarpt
kan vi ikke bare fortsætte som vi plejer
mvh
knaldpotten
kan vi ikke bare fortsætte som vi plejer

mvh
knaldpotten
Gæst- Gæst
kinojser nordsjalland
nej , kinojserklubben nordsjaelland skal ikke lukkes, vi er mange der har glæde af den mvh. mokuma fredensborg
mokuma- Antal indlæg : 16
Geografisk sted : fredensborg
Jeg ku' da aldrig finde på at skyde nogle fra kinojserklubben - tror jeg nok
Jeg synes også vi bare skal fortsætte som vi plejer.

Jeg synes også vi bare skal fortsætte som vi plejer.
Ja, lad os forsætte,
hvis Pete vil bilve ved.
Det med begge dele, ville det blive dobbelt arbejde, eller er det bare som link,??

Det med begge dele, ville det blive dobbelt arbejde, eller er det bare som link,??

Lars BC- Antal indlæg : 277
Geografisk sted : Ringsted
Fint feedback
Nej Lars, det eneste dobbelt ville være at lave opslag om turer, links til nye beretninger, osv, ind derovre. Linket kan bare føre til det relevante emne i lokal forumet.
Men hvis der skal være en undersektion på hovedforumet skal der også være en MOD, en der tager sig af evt. uro ... det får vi nok ikke noget af, da det meste klares her, men der skal være een i tilfælde at nogen ville fylde vores sektion med 'uvedkommende' kommentarer. Det må godt være en anden en mig
. Det skal måske være Palle, da han har kanonen klar!
Pete

Nej Lars, det eneste dobbelt ville være at lave opslag om turer, links til nye beretninger, osv, ind derovre. Linket kan bare føre til det relevante emne i lokal forumet.
Men hvis der skal være en undersektion på hovedforumet skal der også være en MOD, en der tager sig af evt. uro ... det får vi nok ikke noget af, da det meste klares her, men der skal være een i tilfælde at nogen ville fylde vores sektion med 'uvedkommende' kommentarer. Det må godt være en anden en mig

Pete
Nu har jeg cyklet rundt på "det nye forum". Jeg syntes det er lidt uoverskueligt og der skal rulles meget.. Men det er nok bare mig.
Laver vi et forum i bunden,,, tja! så skal der rulles igen
Ellers er det fint lavet m. tips m.m.
Min mening er, at dette forum har en god tone/ånd/musik m.m. så jeg håber Pete gider fortsætte.
Om det her koster penge, ved jeg ikke - men så er det vel bare at spytte i kassen. Vi skal vel ikke blanke Pete af
Mange internet tjenester starter gratis, og langsom bliver der skruet op for prisen

Laver vi et forum i bunden,,, tja! så skal der rulles igen

Min mening er, at dette forum har en god tone/ånd/musik m.m. så jeg håber Pete gider fortsætte.
Om det her koster penge, ved jeg ikke - men så er det vel bare at spytte i kassen. Vi skal vel ikke blanke Pete af

Mange internet tjenester starter gratis, og langsom bliver der skruet op for prisen

Gæst- Gæst
Jeg syntes det er lidt uoverskueligt og der skal rulles meget. Men det er nok bare mig.
Jeg har det også sådan, det gamle layout var ganske ok. Den manglede bare en phpbb software upgrade, til den version som har flere funktioner (ligesom dem du ser her, og mange som du ikke ser som jeg har undladt for at bibeholde overskueligheden).
Det her koster lidt, men pengene var brugt til a fjerne reklamer, dem gider jeg ikke se på. Det er et lille beløb. Der kommer flere udgifter om nogle måneder hvis vi fylder vores galleri plads som er kun på 10MB. Vedligeholdelse er heldigvis minimal da det ligger hos et forum udbyder.
Men vi taler om økonomisk peanuts og ikke noget der beretter en budget eller nogle vedtægter. Fy nej, lad os bare være anarkistisk som vi plejer. Hvis jeg sælger nogle CDer, kan jeg bruge det massive overskud på hver (ca.$1.5

Pete
Pete skrev:Fint feedback![]()
![]()
Men hvis der skal være en undersektion på hovedforumet skal der også være en MOD, en der tager sig af evt. uro ... det får vi nok ikke noget af, da det meste klares her, men der skal være een i tilfælde at nogen ville fylde vores sektion med 'uvedkommende' kommentarer. Det må godt være en anden en mig. Det skal måske være Palle, da han har kanonen klar!
![]()
![]()
![]()
Pete
Ja, Pete det kunne jeg da godt påtage mig, men jeg mener blot at vi skal fortsætte som vi plejer, altså ingen underside på hovedforummet, det er der iøvrigt også flertal for i henhold til afstemningen, så det bliver sikkert ikke aktuelt.
Palle
vi skal fortsætte som vi plejer, altså ingen underside på hovedforummet, det er der iøvrigt også flertal for i henhold til afstemningen, så det bliver sikkert ikke aktuelt
Tak Palle,
Jeg beslutter ingenting, jeg har ikke en gang stemt, flertallets ønsker respekteres

Pete
Jow, men jeg har stemt, å jeg bor ikke engang i nordSjælland...Har stemt: Begge dele...Pete skrev:Tak Palle,
Jeg beslutter ingenting, jeg har ikke en gang stemt, flertallets ønsker respekteres
Pete
La´ os gi´ den nye side en chance; den er bedre end man umiddelbart tror.
Ved ikke om vi i midtJylland får brug for vores "pladser" på landsforum, men kinøjser-storebror har givet os denne mulighed, og det synes jeg er rigtig sødt af hende;- hun vil os det kun godt!!

kinøjser-storebror har givet os denne mulighed, og det synes jeg er rigtig sødt af hende;- hun vil os det kun godt!!
Altså Harald, der findes dem med tap (ham)og dem uden (hende)

Nu er det jo også sådan, at midtjylland har en klub pr. 3 indbyggere - Tja! sådan rundt regnet ved hver brugsforening

Eller er det et fæsningsværk for at værne mod dem, fra nord, syd og øst.

Gæst- Gæst

» Er der nogen der skal til Klub Syd åben hus?
» Sensommer Kinojser Tur 2008
» Kinojser Landstræffet 2009, 12-13-14. juni 2009
» Sensommer Kinojser Tur 2008
» Kinojser Landstræffet 2009, 12-13-14. juni 2009
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|
» MC4YOU Reklamer
» www.motorcykelgalleri.dk
» MI Motor Frederikssund