Asia MC Nordsjaelland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Latest topics
» Ny MC4YOU 250-4
Skal Kinojser Norsjælland lukkes ned? EmptySøn aug 29, 2021 2:27 pm by Lars/haojin

» MC4YOU Reklamer
Skal Kinojser Norsjælland lukkes ned? EmptySøn aug 08, 2021 2:50 pm by Lars/haojin

» www.motorcykelgalleri.dk
Skal Kinojser Norsjælland lukkes ned? EmptyTirs maj 25, 2021 2:26 pm by Lars/haojin

» MI Motor Frederikssund
Skal Kinojser Norsjælland lukkes ned? EmptyLør aug 01, 2020 10:20 pm by Lars/haojin

» MC-vejr i morgen!
Skal Kinojser Norsjælland lukkes ned? EmptyFre jul 31, 2020 9:54 am by Lars/haojin

» For Elleve År Siden
Skal Kinojser Norsjælland lukkes ned? EmptyMan mar 23, 2020 11:58 am by Pete

» MC Klargøring
Skal Kinojser Norsjælland lukkes ned? EmptyMan mar 23, 2020 11:45 am by Pete

» Life on Wheels i Bella Center februar 2020
Skal Kinojser Norsjælland lukkes ned? EmptyMan feb 10, 2020 2:20 pm by Lars/haojin

» Vinteropbevaring
Skal Kinojser Norsjælland lukkes ned? EmptySøn nov 24, 2019 9:37 am by Lars/haojin

» CPH Honda BMW
Skal Kinojser Norsjælland lukkes ned? EmptyTors okt 31, 2019 9:12 pm by Pete

juni 2022
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Calendar Calendar

Skal Kinojser Norsjælland lukkes ned?

5 posters

Go down

Skal vi lukke kinojser Nordsjælland og bruge det ny forum med en undersektion?

Skal Kinojser Norsjælland lukkes ned? Vote_lcap0%Skal Kinojser Norsjælland lukkes ned? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Skal Kinojser Norsjælland lukkes ned? Vote_lcap73%Skal Kinojser Norsjælland lukkes ned? Vote_rcap 73% 
[ 8 ]
Skal Kinojser Norsjælland lukkes ned? Vote_lcap27%Skal Kinojser Norsjælland lukkes ned? Vote_rcap 27% 
[ 3 ]

Totale stemmer : 11

Poll closed

Skal Kinojser Norsjælland lukkes ned? Empty Skal Kinojser Norsjælland lukkes ned?

Indlæg by Pete Ons sep 30, 2009 9:55 am

Der er et forslag på kinojser forumet om at lukke de lokale fora. Se her:

http://kinojserklubben.dk/index.php?t=4764&jfile=viewtopic.php&option=com_jfusion&Itemid=2

Her kan I stemme om vores fremtid ovenover på demokratisk vis Wink

mvh

Pete

Pete
Pete
Admin

Antal indlæg : 792
Geografisk sted : Fredensborg

http://www.bluevale.net

Tilbage til toppen Go down

Skal Kinojser Norsjælland lukkes ned? Empty Re: Skal Kinojser Norsjælland lukkes ned?

Indlæg by Rebellen Ons sep 30, 2009 4:26 pm

Jeg synes vi skal beholde kinojser nordsjælland forum som det er.
Dette forum er dejligt fri for en emsig administrator, og der debatteres mange ting, der har relevans for vort område, men sikkert ikke for andre landsdele. Der er vide rammer her og det kan jeg godt lide.
Jeg er yderst tilfreds med dette forum, og jeg bliver meget ked af det - ja måske endda aggressiv hvis det lukkes Skal Kinojser Norsjælland lukkes ned? Icon_twisted
Rebellen
Rebellen

Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hillerød

Skal Kinojser Norsjælland lukkes ned? Empty Re: Skal Kinojser Norsjælland lukkes ned?

Indlæg by Gæst Ons sep 30, 2009 4:45 pm

undgå venligst at ophidse rebellen han skyder med sort krudt og skarpt
kan vi ikke bare fortsætte som vi plejer Question
mvh
knaldpotten

Gæst
Gæst

Skal Kinojser Norsjælland lukkes ned? Empty kinojser nordsjalland

Indlæg by mokuma Ons sep 30, 2009 9:31 pm

nej , kinojserklubben nordsjaelland skal ikke lukkes, vi er mange der har glæde af den mvh. mokuma fredensborg

mokuma

Antal indlæg : 16
Geografisk sted : fredensborg

Indlæg by Rebellen Ons sep 30, 2009 9:33 pm

Jeg ku' da aldrig finde på at skyde nogle fra kinojserklubben - tror jeg nok Skal Kinojser Norsjælland lukkes ned? Icon_cool
Jeg synes også vi bare skal fortsætte som vi plejer.
Rebellen
Rebellen

Indlæg by Lars BC Tors okt 01, 2009 8:52 am

Ja, lad os forsætte, Smile hvis Pete vil bilve ved. Wink
Det med begge dele, ville det blive dobbelt arbejde, eller er det bare som link,?? Question
Lars BC
Lars BC

Antal indlæg : 277
Geografisk sted : Ringsted

Indlæg by Pete Tors okt 01, 2009 9:55 am

Fint feedback Very Happy Very Happy

Nej Lars, det eneste dobbelt ville være at lave opslag om turer, links til nye beretninger, osv, ind derovre. Linket kan bare føre til det relevante emne i lokal forumet.

Men hvis der skal være en undersektion på hovedforumet skal der også være en MOD, en der tager sig af evt. uro ... det får vi nok ikke noget af, da det meste klares her, men der skal være een i tilfælde at nogen ville fylde vores sektion med 'uvedkommende' kommentarer. Det må godt være en anden en mig Wink . Det skal måske være Palle, da han har kanonen klar! Very Happy Very Happy Very Happy

Pete

Pete
Pete
Admin

Indlæg by Gæst Tors okt 01, 2009 11:05 am

Nu har jeg cyklet rundt på "det nye forum". Jeg syntes det er lidt uoverskueligt og der skal rulles meget.. Men det er nok bare mig.
Laver vi et forum i bunden,,, tja! så skal der rulles igen Wink Ellers er det fint lavet m. tips m.m.

Min mening er, at dette forum har en god tone/ånd/musik m.m. så jeg håber Pete gider fortsætte.

Om det her koster penge, ved jeg ikke - men så er det vel bare at spytte i kassen. Vi skal vel ikke blanke Pete af Wink
Mange internet tjenester starter gratis, og langsom bliver der skruet op for prisen Exclamation Question

Gæst
Gæst

Indlæg by Pete Tors okt 01, 2009 2:51 pm

Jeg syntes det er lidt uoverskueligt og der skal rulles meget. Men det er nok bare mig.

Jeg har det også sådan, det gamle layout var ganske ok. Den manglede bare en phpbb software upgrade, til den version som har flere funktioner (ligesom dem du ser her, og mange som du ikke ser som jeg har undladt for at bibeholde overskueligheden).

Det her koster lidt, men pengene var brugt til a fjerne reklamer, dem gider jeg ikke se på. Det er et lille beløb. Der kommer flere udgifter om nogle måneder hvis vi fylder vores galleri plads som er kun på 10MB. Vedligeholdelse er heldigvis minimal da det ligger hos et forum udbyder.

Men vi taler om økonomisk peanuts og ikke noget der beretter en budget eller nogle vedtægter. Fy nej, lad os bare være anarkistisk som vi plejer. Hvis jeg sælger nogle CDer, kan jeg bruge det massive overskud på hver (ca.$1.5 Very Happy ) der kommer ud af det til forum udgifter. Sådan en CD kunne snilt bruges som årets hade-gave til dem man ikke kan lide Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Pete

Pete
Pete
Admin

Indlæg by Rebellen Tors okt 01, 2009 5:51 pm

Pete skrev:Fint feedback Skal Kinojser Norsjælland lukkes ned? Icon_biggrin Skal Kinojser Norsjælland lukkes ned? Icon_biggrin

Men hvis der skal være en undersektion på hovedforumet skal der også være en MOD, en der tager sig af evt. uro ... det får vi nok ikke noget af, da det meste klares her, men der skal være een i tilfælde at nogen ville fylde vores sektion med 'uvedkommende' kommentarer. Det må godt være en anden en mig Skal Kinojser Norsjælland lukkes ned? Icon_wink . Det skal måske være Palle, da han har kanonen klar! Skal Kinojser Norsjælland lukkes ned? Icon_biggrin Skal Kinojser Norsjælland lukkes ned? Icon_biggrin Skal Kinojser Norsjælland lukkes ned? Icon_biggrin

Pete

Ja, Pete det kunne jeg da godt påtage mig, men jeg mener blot at vi skal fortsætte som vi plejer, altså ingen underside på hovedforummet, det er der iøvrigt også flertal for i henhold til afstemningen, så det bliver sikkert ikke aktuelt.

Palle
Rebellen
Rebellen

Indlæg by Pete Tors okt 01, 2009 6:39 pm

vi skal fortsætte som vi plejer, altså ingen underside på hovedforummet, det er der iøvrigt også flertal for i henhold til afstemningen, så det bliver sikkert ikke aktuelt

Tak Palle,
Jeg beslutter ingenting, jeg har ikke en gang stemt, flertallets ønsker respekteres Wink

Pete

Pete
Pete
Admin

Indlæg by Harald Lør okt 03, 2009 9:02 pm

Pete skrev:Tak Palle,
Jeg beslutter ingenting, jeg har ikke en gang stemt, flertallets ønsker respekteres Wink

Pete
Jow, men jeg har stemt, å jeg bor ikke engang i nordSjælland...Har stemt: Begge dele...

La´ os gi´ den nye side en chance; den er bedre end man umiddelbart tror.

Ved ikke om vi i midtJylland får brug for vores "pladser" på landsforum, men kinøjser-storebror har givet os denne mulighed, og det synes jeg er rigtig sødt af hende;- hun vil os det kun godt!! Very Happy

Harald

Antal indlæg : 153
Geografisk sted : Hadsten

http://blaatandsbavl.danskforum.net/index.htm

Indlæg by Gæst Søn okt 04, 2009 11:04 am

kinøjser-storebror har givet os denne mulighed, og det synes jeg er rigtig sødt af hende;- hun vil os det kun godt!!

Altså Harald, der findes dem med tap (ham)og dem uden (hende) Wink Wink Laughing Laughing

Nu er det jo også sådan, at midtjylland har en klub pr. 3 indbyggere - Tja! sådan rundt regnet ved hver brugsforening Wink Laughing Laughing
Eller er det et fæsningsværk for at værne mod dem, fra nord, syd og øst. Wink

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Tilbage til toppen

- Similar topics

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum