Asia MC Nordsjaelland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Latest topics
» Ny MC4YOU 250-4
Tur til Jylland / Ny Udstødning og et besøg hos Kinojserklub Syd EmptySøn aug 29, 2021 2:27 pm by Lars/haojin

» MC4YOU Reklamer
Tur til Jylland / Ny Udstødning og et besøg hos Kinojserklub Syd EmptySøn aug 08, 2021 2:50 pm by Lars/haojin

» www.motorcykelgalleri.dk
Tur til Jylland / Ny Udstødning og et besøg hos Kinojserklub Syd EmptyTirs maj 25, 2021 2:26 pm by Lars/haojin

» MI Motor Frederikssund
Tur til Jylland / Ny Udstødning og et besøg hos Kinojserklub Syd EmptyLør aug 01, 2020 10:20 pm by Lars/haojin

» MC-vejr i morgen!
Tur til Jylland / Ny Udstødning og et besøg hos Kinojserklub Syd EmptyFre jul 31, 2020 9:54 am by Lars/haojin

» For Elleve År Siden
Tur til Jylland / Ny Udstødning og et besøg hos Kinojserklub Syd EmptyMan mar 23, 2020 11:58 am by Pete

» MC Klargøring
Tur til Jylland / Ny Udstødning og et besøg hos Kinojserklub Syd EmptyMan mar 23, 2020 11:45 am by Pete

» Life on Wheels i Bella Center februar 2020
Tur til Jylland / Ny Udstødning og et besøg hos Kinojserklub Syd EmptyMan feb 10, 2020 2:20 pm by Lars/haojin

» Vinteropbevaring
Tur til Jylland / Ny Udstødning og et besøg hos Kinojserklub Syd EmptySøn nov 24, 2019 9:37 am by Lars/haojin

» CPH Honda BMW
Tur til Jylland / Ny Udstødning og et besøg hos Kinojserklub Syd EmptyTors okt 31, 2019 9:12 pm by Pete

Similar topics
    juni 2022
    ManTirsOnsTorsFreLørSøn
      12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    27282930   

Calendar Calendar

Tur til Jylland / Ny Udstødning og et besøg hos Kinojserklub Syd

2 posters

Go down

Tur til Jylland / Ny Udstødning og et besøg hos Kinojserklub Syd Empty Tur til Jylland / Ny Udstødning og et besøg hos Kinojserklub Syd

Indlæg by Pete Man sep 28, 2009 12:53 am

'Ride to Jutland', September 25-26, 2009

En rask tur over Sjælland og Fyn endte med et stop kl. 15.00 hos Middelfart MC for en ny udstødning, og så videre til Vojen's og klubhuset. Det viste sig at der var allerede fest stemning fredag aften, men jeg kunne godt nøjes med en kop urte the. Ellers var det sengetid for Hr Kedelig kl. 23.00. Bent, hans kone, og sønnen Thomas hjælp mig ved at stille et telt op i mørket, noget af en bedrift! Very Happy

Lørdag formiddag begyndte gæsterne at ankom. Der var en gruppe fra det nye 'MC Ude at Se' i Midtjylland og Ole G og Anton fra Rebellerne var der også. Hyggeligt at møde mange af dem som man kun 'ser' på forumet. Erik ankom på sin skinnende perle af en RR 250E-9. Wauw, er den bare flot holdt. Turen om lørdagen var til Gram og en rundvisning på en gammel brandstation/museum. Jeg kørte med flokken til Gram men stak næsen hjemad for en frisk 300km hjemtur. Konen havde pandekager klar da jeg kom hjem. Stor tak til Sønderjyderne og Kinojserklub Syd for deres gæstfrihed Mon ikke det havde en god lørdag aften ved baren og i fest teltet!

mvh

Pete

Sidst rettet af Pete Man sep 28, 2009 1:17 pm, rettet i alt 2 gange

Pete
    Pete
    Admin

Antal indlæg : 792
    Geografisk sted : Fredensborg

http://www.bluevale.net

Tilbage til toppen Go down

Tur til Jylland / Ny Udstødning og et besøg hos Kinojserklub Syd Empty Re: Tur til Jylland / Ny Udstødning og et besøg hos Kinojserklub Syd

Indlæg by Lars BC Man sep 28, 2009 9:40 am

Flot video, var det planlagt at skifte udstødning,
    du har da fåret kørt nogel km på din MC, efterhånden, Wink
    Lars BC
    Lars BC

Antal indlæg : 277
    Geografisk sted : Ringsted

Tur til Jylland / Ny Udstødning og et besøg hos Kinojserklub Syd Empty Re: Tur til Jylland / Ny Udstødning og et besøg hos Kinojserklub Syd

Indlæg by Gæst Man sep 28, 2009 12:24 pm

Hvordan vidste du at det var Eriks bike Wink Top dollar bike. Hvor ser det godt ud med den røde motor. cheers
    God video - som sædvanlig.

Gæst
    Gæst

Indlæg by Pete Man sep 28, 2009 8:00 pm

Ja Lars, jeg havde bestilt udstødningen, men var først klar over at den var kommet fredag. Det er den samme som var på min 250E-9, som er nu solgt. Sjovt nok kom jeg til at savne den mere støjende, MC-agtig lyd som 250'eren havde!

Dan, du skulle have set Erik's bike. Den var så flot og alle detaljerne var gennemført. Den så bedre en ny ud til trods for næsten 20000km. Den lyder også bare godt med de Silvertail potter som han har sat på.

Pete

Pete
    Pete
    Admin

Antal indlæg : 792
    Geografisk sted : Fredensborg

http://www.bluevale.net

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Tilbage til toppen

- Similar topics

Forumtilladelser:
    Du kan ikke besvare indlæg i dette forum