Strandvejs tur søndag den 27 i 9
Side 1 af 1
Vil i med ud at køre en tur på strand vejen søndag den 27 i 10 jeg køre fra slottet i Hillerød kl. 11.00 til Belavy teatert i Skotsborg på strandvejen opsamling kl. 11.45. Køre ad strandvejen til Helsingør, første pause, vidre til Gitteleje havn 2 pause, der efter vidre til Tisvileleje -Tirbirke Ramløse fra Ramløse langs Aresø til Hillerød hvor vi skiles ved Slottet
Jeg har bestilt solskind
Med kinøjser hilsen Prebsi
Jeg har bestilt solskind

Med kinøjser hilsen Prebsi
Sidst rettet af prebsi Søn sep 27, 2009 6:39 pm, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Strandvejstur
--------------------------------------------------------------------------------
Di datoer di datoer jer er lidt hurdig kommet end i Oktober det er selvfølig den 27 i 9 godt jeg har Leif til at rette mig
Di datoer di datoer jer er lidt hurdig kommet end i Oktober det er selvfølig den 27 i 9 godt jeg har Leif til at rette mig
Gæst- Gæst
Skrevet: Søn sep 27, 2009 5:37 pm Emne: Strandvejs tur søndag den 27 i 9
--------------------------------------------------------------------------------
Tak for en god tur op og ned af strandvejen det var pasen med 8 kinøjser cykler. Husk vi køre fra slottet søndag den 4 i 10 måd Køge torv med opsamæing i Værebro
Gæst- Gæst

» Munkholmbroen søndag d. 10/4
» Tur til Jægerspris-Kulhuse , søndag d. 27 maj
» Gavnø Slot søndag d. 6 juni
» Tur til Jægerspris-Kulhuse , søndag d. 27 maj
» Gavnø Slot søndag d. 6 juni
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|
» MC4YOU Reklamer