Asia MC Nordsjaelland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Latest topics
» Ny MC4YOU 250-4
Tur til Cafe Killeröd, Hallandsåsen, Sverige EmptySøn aug 29, 2021 2:27 pm by Lars/haojin

» MC4YOU Reklamer
Tur til Cafe Killeröd, Hallandsåsen, Sverige EmptySøn aug 08, 2021 2:50 pm by Lars/haojin

» www.motorcykelgalleri.dk
Tur til Cafe Killeröd, Hallandsåsen, Sverige EmptyTirs maj 25, 2021 2:26 pm by Lars/haojin

» MI Motor Frederikssund
Tur til Cafe Killeröd, Hallandsåsen, Sverige EmptyLør aug 01, 2020 10:20 pm by Lars/haojin

» MC-vejr i morgen!
Tur til Cafe Killeröd, Hallandsåsen, Sverige EmptyFre jul 31, 2020 9:54 am by Lars/haojin

» For Elleve År Siden
Tur til Cafe Killeröd, Hallandsåsen, Sverige EmptyMan mar 23, 2020 11:58 am by Pete

» MC Klargøring
Tur til Cafe Killeröd, Hallandsåsen, Sverige EmptyMan mar 23, 2020 11:45 am by Pete

» Life on Wheels i Bella Center februar 2020
Tur til Cafe Killeröd, Hallandsåsen, Sverige EmptyMan feb 10, 2020 2:20 pm by Lars/haojin

» Vinteropbevaring
Tur til Cafe Killeröd, Hallandsåsen, Sverige EmptySøn nov 24, 2019 9:37 am by Lars/haojin

» CPH Honda BMW
Tur til Cafe Killeröd, Hallandsåsen, Sverige EmptyTors okt 31, 2019 9:12 pm by Pete

juni 2022
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Calendar Calendar

Tur til Cafe Killeröd, Hallandsåsen, Sverige

Go down

Tur til Cafe Killeröd, Hallandsåsen, Sverige Empty Tur til Cafe Killeröd, Hallandsåsen, Sverige

Indlæg by Pete Tirs sep 15, 2009 1:48 pm

Vil foreslå en tur til Cafe Killeröd (som ligger højt på Hallandsåsen) i Sverige nu på lørdag. Vejret ser lovende ud og det er måske sidste chance i år (med godt vejr Very Happy )

Tur: Helsingør-Helsingborg-Hallandsåsen Retur

Dato: d. 19 September

Mødested: Helsingør

Mødetid: 10.30

Er I friske, sig til!

* HH Ferries og Scan Lines har indgået et samarbejde ( Rolling Eyes ). For at opnå det billigste retur billet skal man bestille online. Ingen 10-turs rabat kort mere. Øv. Retur billetten koster 250,-

Pete
Pete
Admin

Antal indlæg : 792
Geografisk sted : Fredensborg

http://www.bluevale.net

Tilbage til toppen Go down

Tur til Cafe Killeröd, Hallandsåsen, Sverige Empty Re: Tur til Cafe Killeröd, Hallandsåsen, Sverige

Indlæg by Gæst Tirs sep 15, 2009 2:50 pm

Den er jeg med på cheers
Er 10.30 ikke lidt sent Wink Razz Laughing joke! det passer fint

ps.
Dem der er medlem af mc touring får rabat på færgeturen Razz Razz

Gæst
Gæst

Tur til Cafe Killeröd, Hallandsåsen, Sverige Empty Re: Tur til Cafe Killeröd, Hallandsåsen, Sverige

Indlæg by Gæst Tirs sep 15, 2009 3:39 pm

Det lyder som et godt initiativ !

Hvis det bare ikke havde blandet sig sammen med en planlagt weekendtur til MC Campen på Djursland og med deltagelse i kæmpe lørdagstræf i Silkeborg "Lukning af Hjejlekiosken". Så havde jeg klart været med på turen.

Men Pete ! Kunne du ikke lave sådan en tur en hverdag, da jeg og sikkert også en del andre er ramt af weekend arbejde,,,,,, Med det flotte efterårs vejr vi sikkert får, ligger der mange solskinstimer og venter på at blive brugt på noget tur kørsel ( gerne længere ture) cheers

Gæst
Gæst

Indlæg by Pete Tirs sep 15, 2009 5:20 pm

Håber ikke det her konflikter med noget andet kinojseri Birger, jeg synes ikke der var så meget denne weekend.

Jeg kan også nogle hverdag Wink

God tur til Tyskland's Odde!

Pete

Pete
Pete
Admin

Indlæg by Gæst Tirs sep 15, 2009 9:26 pm

Det er bare mig selv og et par gutter med unger, der skal på MC hyggetur til Jylland og ikke andet. Du ved lidt egoisme her i alt det anarkistiske og strukturerede fraktions lirumlarum Laughing Laughing Laughing

Men hvis din tur klapper sammen med noget andet i kinøjserregi så er det jo bare ærgeligt, sålænge der ikke er nogen, der laver en tur magen til fra Helsingør til Hallandsåsen kl. 13.30 på lørdag bom Very Happy Laughing Laughing Laughing Laughing

Jeg er frisk på en 2 - 3 dages hverdagestur til Sverige i oktober bare ikke uge 42. gerne med noget kul "tur"relt,,,,,,det skal bare ikke være 2. mandag i oktober, der går elgjagten ind Wink

Gæst
Gæst

Indlæg by Pete Ons sep 16, 2009 12:59 pm

Lyder godt Birger.

Jeg har lavet et link på den Svenske China Riders forum (vi har før mødtes med dem) og der er måske et par af vores Svenske kammerater der vil med til Cafe Killeröd.

Se her: http://www.kinamc.se/forum/index.php?topic=1259.0

Pete

Pete
Pete
Admin

Indlæg by Gæst Tors sep 17, 2009 8:14 am

Pete skrev:* HH Ferries og Scan Lines har indgået et samarbejde ( Rolling Eyes ). For at opnå det billigste retur billet skal man bestille online. Ingen 10-turs rabat kort mere. Øv. Retur billetten koster 250,-

Har lige været over i sidste weekend.
På Dans opfordring kørte vi til Arlebo, fantastisk sted.

Vi betalte 330,- retur uden reservation..
Se: http://www.hhsamarbejde.dk/

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst Tors sep 17, 2009 9:27 am

Håber i hyggede i Alebo Very Happy Jeg blev piv-stiv af boblevandet confused
I mc touring klubben står at en retur koster 210 D.kr. hos HH....? (incl. rabat)
Er din pris i svenske lire ?

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst Tors sep 17, 2009 10:01 am

Så har jeg tjekket prisen, på mc + 2 pers., hos scanlines (gælder også HH)

Enkelt billet betalt v. kassen = 145,00Dkr.
- - bestilt på nettet = 125,00Dkr.

Mc Touring klubben får 10% rabat men kun ved betaling v. kassen. Altså 130.50Dkr. for en enkelt.

Der er ikke rabat for endagsture på mc. Ingen rabat hvis du har tabt passageren og kører solo Wink

Gæst
Gæst

Indlæg by Pete Tors sep 17, 2009 1:28 pm

Var en tur forbi HH Ferries i dag.

De tager ikke i mod os mere mht til billet salg. Øv.

Jeg blev dirigeret til ScanLines og fik samme oplysninger som dig Dan, og det samme som jeg fik over telefonen, men jeg forsøgte at få rabat for en gruppe. Det har de bare ikke, udover pedler kortet, men der skal man også punge ud 2,500 bananer og være medlem af pendler klubben (hvad det nu end er ... Very Happy ).

Hvis vi cykler, er det gratis Very Happy Very Happy Very Happy

Jeg bestiller online til afgang 10.50 lørdag Wink

mvh

Pete

Pete
Pete
Admin

Indlæg by Pete Fre sep 18, 2009 8:18 am

De sparede Dkr 50,- må blive til mange af de Svenske Lire som Dan taler om!

https://booking.scandlines.dk/

Vi ses ved ScanLines 10.30 i morgen, lørdag d. 19

Der er et godt pitsop undervejs i Ängelholm: Gerts Cykel och Motor
Her kan man ose på MC'er til Svenske priser affraid

Pete

Sidst rettet af Pete Fre sep 18, 2009 12:16 pm, rettet 1 gang

Pete
Pete
Admin

Indlæg by Gæst Fre sep 18, 2009 9:41 am

Glæder mig bounce Glæder mig så meget, at jeg vaskede maskinen i går. Nu håber jeg ikke den ruster - det er første vask Embarassed Laughing Laughing
Tænk at vi skal besøge Gert, hans cykel og hans motor Wink
Da der ikke er mange danskere der gider, bliver det spændende at se hvor mange svenskere, der møder op i Helsingborg. rendeer
Bestiller du færge til mig.

Og vejret sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny

Gæst
Gæst

Indlæg by Pete Fre sep 18, 2009 9:57 am

Kan man book 2 x billeter? Det har jeg ikke checket, ellers får du det næsten lige så billigt med din MC Touring rabbit ... uh ... rabat cat

pete

Sidst rettet af Pete Fre sep 18, 2009 12:07 pm, rettet 1 gang

Pete
Pete
Admin

Indlæg by Gæst Fre sep 18, 2009 12:02 pm

Dan skrev:I mc touring klubben står at en retur koster 210 D.kr. hos HH....? (incl. rabat)
Er din pris i svenske lire ?

Har lige tjekket min bank, og jeg gav 330,- danske kroner ved køb i terminal Shocked

Ærgeligt jeg skal til bryllup så jeg ikke kan deltage, men god tur til alle Wink

Gæst
Gæst

Indlæg by Pete Fre sep 18, 2009 12:18 pm

Hmm, 330,- er jo snyd ...

Det der med online booking var jeg for dum til. Selvfølgelig kan man booke nu, jeg havde bare ikke valgt datoen rigtigt ... Embarassed

Retur 250,- online

Pete

Pete
Pete
Admin

Indlæg by Gæst Søn sep 20, 2009 12:18 pm

Tak for en super lækker tur. Vejret var jo super sunny
Her venter vi på vore svenske venner - som venter et andet sted Crying or Very sad
( Pete og Leif )
Tur til Cafe Killeröd, Hallandsåsen, Sverige Sverige 19.9 (14) ()

En af perlerne på ture. Voww en udsigt Smile
Tur til Cafe Killeröd, Hallandsåsen, Sverige Sverige 19.9 (20) ()

250km fik jeg kørt.

Gæst
Gæst

Indlæg by Pete Tirs sep 22, 2009 5:02 pm

Jeg fik lige denne hilsen på det Svenske forum:

Hej Pete !
Vi såg nog när ni körde..... men trodde Ni var Svenskar då ni hade gula västar.
Vi fick i allafall en liten tur vi tre som väntade.

Men lätt ordnat,= Ny tripp !!!!!
Kanske i Danmark Va??

Øv, de gule vest alstå! Very Happy Very Happy Very Happy

Pete

Pete
Pete
Admin

Indlæg by Gæst Tirs sep 22, 2009 6:24 pm

Undskyld det med vesten Embarassed

Tripp - hvad er de på? Jeg troede kun det var snus Wink Laughing

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Tilbage til toppen

- Similar topics

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum