Asia MC Nordsjaelland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Latest topics
» Ny MC4YOU 250-4
OG HVAD ER NU DET ! EmptySøn aug 29, 2021 2:27 pm by Lars/haojin

» MC4YOU Reklamer
OG HVAD ER NU DET ! EmptySøn aug 08, 2021 2:50 pm by Lars/haojin

» www.motorcykelgalleri.dk
OG HVAD ER NU DET ! EmptyTirs maj 25, 2021 2:26 pm by Lars/haojin

» MI Motor Frederikssund
OG HVAD ER NU DET ! EmptyLør aug 01, 2020 10:20 pm by Lars/haojin

» MC-vejr i morgen!
OG HVAD ER NU DET ! EmptyFre jul 31, 2020 9:54 am by Lars/haojin

» For Elleve År Siden
OG HVAD ER NU DET ! EmptyMan mar 23, 2020 11:58 am by Pete

» MC Klargøring
OG HVAD ER NU DET ! EmptyMan mar 23, 2020 11:45 am by Pete

» Life on Wheels i Bella Center februar 2020
OG HVAD ER NU DET ! EmptyMan feb 10, 2020 2:20 pm by Lars/haojin

» Vinteropbevaring
OG HVAD ER NU DET ! EmptySøn nov 24, 2019 9:37 am by Lars/haojin

» CPH Honda BMW
OG HVAD ER NU DET ! EmptyTors okt 31, 2019 9:12 pm by Pete

juni 2022
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Calendar Calendar

OG HVAD ER NU DET !

2 posters

Go down

OG HVAD ER NU DET ! Empty OG HVAD ER NU DET !

Indlæg by Gæst Man aug 24, 2009 10:45 am

Hyggemusik cheers
Dejligt levende forum med Pete's musik til - Pragtfuldt!

Tak Pete.

For de sure - Der kan slukkes, nederst til venstre.... Evil or Very Mad Wink

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

OG HVAD ER NU DET ! Empty Re: OG HVAD ER NU DET !

Indlæg by Pete Man aug 24, 2009 10:57 am

Ha ha,
Jeg leger bare. Problemet er at det stopper og starter hver gang man skifter emne. Forsøger at find en anden måde at gøre det ... lol!

PS OK, det spiller kun når man er på 'Index' siden. Man kan stoppe musikken ved at klikke videre til noget andet, og man kan beholde på det på ved at: højre museklik det ønskede link og vælge - åben link i ny vindue ... Wink

Pete

Pete
Pete
Admin

Antal indlæg : 792
Geografisk sted : Fredensborg

http://www.bluevale.net

Indlæg by Gæst Man aug 24, 2009 11:44 am

mmmmmmm.
Hørte lige "Robert Burns"
Mums!

Du kører i en anden fane Very Happy

Gæst
Gæst

Indlæg by Pete Man aug 24, 2009 11:59 am

En af mine helte!

Så er der 2 nye innovationer på forumet i dag Very Happy (og ingen slagsmål!)

mvh

Pete

Pete
Pete
Admin

Indlæg by Gæst Man aug 24, 2009 12:11 pm

Så er der 2 nye innovationer på forumet i dag (og ingen slagsmål!)

Tror folk sover Wink
Ejjjj! Det er jo ikke et jysk forum Wink Wink Laughing Laughing GAS!

Gæst
Gæst

Indlæg by Pete Man aug 24, 2009 12:16 pm

Jeg kunne nu ikke finde ude af om det hele var en joke. Troede det var en slags humor der skulle gøre reklame for deres åben hus dag?

Har faktisk slet ikke set noget, kun det der 'Kære ...' brev. Hvis det var alvor var det en af de tråde som burde bare slettes, ikke lukkes

Pete

Pete
Pete
Admin

Indlæg by Gæst Man aug 24, 2009 12:22 pm

Jeg ligner også et stort Question
Jeg går gerne udenom de underlige kampe der kæmpes i det jyske....

Gæst
Gæst

Indlæg by Harald Fre aug 28, 2009 11:56 pm

Det var mig der skrev indlægget med overskriften Kære....osv. Indlægget er min voldsomme reaktion på eet menneskes fornedring af et andet på en lokal hjemmeside på denne sides forum (ikke offentligt) - samt i hjemmesidens replikboks, som kunne læses af alle.

Omtalte hjemmeside mistede dagen efter min reaktion på kinøjserforum sit indhold og funktionalitet og er idag helt lukket, hvilket forklarer hvorfor du ikke kan finde noget ud over mit indlæg.

Det var givetvis forkert af mig at bringe "fnidderet" til torvs i et offentligt forum, men jeg var ubeskriveligt vred, og det føltes rigtigt på det givne tidspunkt: Mit sigte var at sende krænkeren et krafigt signal om, at hans adfærd var "langt over grænsen".

Ordvekslingen på den nu lukkede hjemmeside vil jeg til stadighed mene; taler for sig selv...
Så det drejede sig om at få folk til at "klikke ind".

Jeg anerkender titlen som "Nød"...Overvejer at sy den på vesten...

Og jeg kan osse godt lide din musik :-)

Harald

Antal indlæg : 153
Geografisk sted : Hadsten

http://blaatandsbavl.danskforum.net/index.htm

Indlæg by Pete Lør aug 29, 2009 2:00 am

Forstår stadig ikke så meget af det Harald. Jeg er ikke medlem hos Rebellerne og forumet er derfor lukket for mig. Men jeg er nok ikke gået glip af så meget.

Sådan nogle episoder/tråde plejer at opstå om vinteren. Det er godt at stå imod uretfærdighed, men kan man ikke PB eller lave et indlæg på deres lokal forum? Det ser ud til at de har allerede et nyt hjemside/forum.

Jeg er efterhånden begyndt at undre mig over faktionerne. Jeg synes at kinojserklubben er nok, for mig i hvertfald. Jeg behøver ikke flere høvdinger.

Lokale forumer som dette er ment som aflastning, sådan at kinojserklubben's forum ikke oversvømmes af lokale fnidder og uenigheder. Jeg fik indtrykket sidste år at admins på kinojserfoumet så gerne at sådan ting som du bringer på banen behandles lokalt. Vi andre har alligevel ikke en chance for at sætte os ind i det, og det kan skabe splid m.m., eller ende med at tråden låses.

Hvis der er noget surmuleri her omkring har vi altid Svend Erik Kedelig's sektion Very Happy

Pete

Pete
Pete
Admin

Indlæg by Gæst Søn aug 30, 2009 11:24 am

Helt sikkert! Person fnidder bør holdes som PB. Jeg er for dum til at fatte det Rolling Eyes Very Happy Very Happy
Jeg mener at Harald plejer at være en hyggelig fyr såå, han må godt nok være trådt over tæerne.

Kinojserklubben er også nok for mig. Syntes generelt stemningen er fin og det meste kører i en positiv ånd Very Happy
Dog ikke så positiv som her cheers Wink Der er ikke det store brug af "svend erik kedelig" sektionen - Det ender altid i kaos og humor - med et stænk af urte the Razz Laughing Laughing

Gæst
Gæst

Indlæg by Harald Tors sep 03, 2009 11:48 pm

Det slår mig sg lige: Nød rimer på sød.... bounce

Underligt jeg først kommer i tanke om det nu!?....Måske er det noget med humøret lige nu sunny sunny sunny

... og i de forgangne dage Mad pale No

Harald

Indlæg by Gæst Fre sep 04, 2009 9:32 am

Godt du fik knækket nødden og kom ud af din skald Rolling Eyes Laughing Laughing Laughing
Velkommen tilbage Wink

Gæst
Gæst

Indlæg by Pete Fre sep 04, 2009 9:37 am

Nu er jeg forvirret Harald! Du taler i skjulte hentydninger.

Anyway, da du forsøgt at gøre opmærksom på en kedelig situation, synes du at det har hjulpet? Er du medlem af den lokal faktion/klub? (det må du vel være for at læse med i deres forum?).

Det er på en måde vigtigt for os andre at vide da det ser ude til at jeres klub høvding (hvem det nu er) kommer til at sidde på kinøjser klubbens bestyrelse.

Der er ellers en restaurant her i Fredensborg der hedder 'Den Fredelig Kina Stue', håber på at din faktion er også sådan.

Selv om dette lille forum er beregnet til Nord Sjællandske fnidder, alle kan læse frit med ...

Kinøjser ånden længe leve Very Happy

mvh

Pete

Pete
Pete
Admin

Indlæg by Harald Fre sep 04, 2009 4:37 pm

Skjulte hentydninger... Undskyld, det kan jeg godt se. Men jeg talte nu bare om min sindstilstand i kølvandet på den eksponering, jeg udsatte mig selv for på kinøjserforummet. Jeg har sat mit rygte - Dan siger han kender mig som en hyggelig fyr, tak Dan! - på prøve og muligvis helt over styr. Sådanne tanker har selvfølgelig sin indflydelse på humøret. At blive betegnet som "nød" sætter osse noget i gang, men man KAN osse bliv kaldt langt værre ting...Og ordet "nød" er lidt harmløst - dog ikke ubrugeligt (på vesten).

Nej, jeg hentyder ikke til noget, for jeg ved ikke noget. Rebellerne er ret beset ikke andet end en hjemmeside (ligesom Kinøjserklubben indtil videre). Men kan "flokken" på den pågældende mødedag blive enige, vælger de selvfølgelig en repræsentant til moderklubbens bestyrelse.

Selv betragter jeg mig som helt "ude", og Rebel-navnet og sydstatsflaget siger mig intet. Jeg var med for hyggens skyld sålænge den varede. Jeg var med på det gamle rebelforum og er dermed automatisk med i det nye,- og det benytter jeg mig naturligvis af.

Nu forsøger jeg at holde kontakten med ligesindede, venlige motorcykelister i regionen, og vi holder snart et møde for at finde ud af hvad vi gør fremover. Muligvis et kontakt-forum i stil med dit til sniksnak og turaftaler og intet andet.

Håber ikke jeg gør forvirringen større, men jeg svarer gerne og efter bedste evne på yderligere spørgsmål.

Harald

Indlæg by Pete Fre sep 04, 2009 5:25 pm

Nå ok. Det var mig med lidt ord kløveri i Benny's tråd. Undskyld. Jeg fik bar den opfattelse med 2x 'lidt underlig' indlæg (Rodeo manden var nummer 2) - som burde være gået ad PB - var Benny's grønne valnødder meget passende den dag. Jeg er allergisk over for Svend Erik Kedelig tråd, men i stedet for brok prøver jeg ofte med lidt humor, og når man går i Benny's fodspor kan man ikke andet end grine Wink

Viva Benny.

Mht til underklubber, faktioner, og hvad ved jeg, de kan gør som de vil, men det er min ærlig mening at splintring af klubben i små enheder med selvbestaltede høvdinger har ikke gavnet kinøjserklubben's bred fælleskab i det mindste. Tværtimod, man risikerer at blive fremmedgjort i Kinøjserklubben.

Det virker lidt underligt på mig at for at være aktivt Kinøjser medlem er man næsten nødt til at melde sig ind i en under faktion med tilhørende kontigenter, symboler, m.m..

Og hovedgevinsten er nu at alle underklubber kommer (måske) til at styre hovedklubben .... i stedet for omvendt. Nej tak.

Jeg længes tilbage til den tid da der kun var en Kinøjserklub med medlemmer over det hele. Det var rart, det var Kinøjser hygge.

Op med humøret Harald, og jeg beklager at jeg har skabt lidt bad karma omkring de grønne valnødder ... det vil jeg jo 'nød'-ig gøre Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

mvh

Pete

Pete
Pete
Admin

Indlæg by Harald Fre sep 04, 2009 5:57 pm

Jammen jeg synes faktisk at "nød" er et rigtig godt ord, og jeg mener de sg´ : Jeg ta´r det på vesten. Cool Very Happy Very Happy

Ikke mere rebelfnidder på nordsjællandforum. Jeg læser med og lytter til musik fra nu af Idea I love you

Harald

Indlæg by Gæst Lør sep 05, 2009 11:07 am

Ja! Det gider vi ikke høre på Wink Ellers ryger du ned under "svend erik kedelig" Laughing Laughing
Her er peace love and karma kage afro Very Happy

Gæst
Gæst

Indlæg by Pete Lør sep 05, 2009 1:18 pm

Harald skrev:Nu forsøger jeg at holde kontakten med ligesindede, venlige motorcykelister i regionen, og vi holder snart et møde for at finde ud af hvad vi gør fremover. Muligvis et kontakt-forum i stil med dit til sniksnak og turaftaler og intet andet

Harald,
Jeg hæftede mig lige ved dette afsnit da jeg genlæst dit indlæg.

Jeg tror du kunne vælge 2 ting.

a) forsøg at få et rubrik/underforum i kinojserklubben's hovedforum til din regional del af kinojserklubben.

b) gør som her ved at lave en gratis opsætning hos Free Forum. Jeg siger gratis, men jeg har valgt at betale lidt for at drive reklamerne væk. Fordelene er at opsætningen er ganske nemt.

På den måde er man ikke en ny klike eller klub bare en 'regional dele' af Kinojserklubben Wink Alt aktivitet er derved stadig i Kinojser regi og kan annonceres begge steder (på begge forumer/fora (?) )

På den måde behøver du hverken kontingent, et nyt klub medlemskab, eller flag Very Happy

mvh

Pete

Pete
Pete
Admin

Indlæg by Gæst Ons sep 09, 2009 9:04 pm

det hedder fora
jeg håber problemet med musikken bliver løst
der er nu hyggeligt med musik hele tiden cheers
mvh
knaldpotten alien

Gæst
Gæst

Indlæg by Pete Tors sep 10, 2009 8:13 am

Tak Knaldpot! Musikken kører kun når man er på Indeks.

mvh

Pete

Pete
Pete
Admin

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum