Asia MC Nordsjaelland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Latest topics
» Ny MC4YOU 250-4
Midlertidigt på sidelinjen angående MC kørsel EmptySøn aug 29, 2021 2:27 pm by Lars/haojin

» MC4YOU Reklamer
Midlertidigt på sidelinjen angående MC kørsel EmptySøn aug 08, 2021 2:50 pm by Lars/haojin

» www.motorcykelgalleri.dk
Midlertidigt på sidelinjen angående MC kørsel EmptyTirs maj 25, 2021 2:26 pm by Lars/haojin

» MI Motor Frederikssund
Midlertidigt på sidelinjen angående MC kørsel EmptyLør aug 01, 2020 10:20 pm by Lars/haojin

» MC-vejr i morgen!
Midlertidigt på sidelinjen angående MC kørsel EmptyFre jul 31, 2020 9:54 am by Lars/haojin

» For Elleve År Siden
Midlertidigt på sidelinjen angående MC kørsel EmptyMan mar 23, 2020 11:58 am by Pete

» MC Klargøring
Midlertidigt på sidelinjen angående MC kørsel EmptyMan mar 23, 2020 11:45 am by Pete

» Life on Wheels i Bella Center februar 2020
Midlertidigt på sidelinjen angående MC kørsel EmptyMan feb 10, 2020 2:20 pm by Lars/haojin

» Vinteropbevaring
Midlertidigt på sidelinjen angående MC kørsel EmptySøn nov 24, 2019 9:37 am by Lars/haojin

» CPH Honda BMW
Midlertidigt på sidelinjen angående MC kørsel EmptyTors okt 31, 2019 9:12 pm by Pete

juni 2022
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Calendar Calendar

Midlertidigt på sidelinjen angående MC kørsel

2 posters

Go down

Midlertidigt på sidelinjen angående MC kørsel Empty Midlertidigt på sidelinjen angående MC kørsel

Indlæg by Rebellen Fre jul 24, 2009 12:51 pm

Jeg skulle været kørt med på onsdagsturen den 22, det kunne ikke betale sig at blive hjemme.
Jeg faldt ned af trappen i mit hus for at undgå at træde på en kat, det var jo ikke sket hvis jeg var kørt med på turen.
Jeg slog mit håndled ret alvorligt og kan ikke bruge højre hånd (det er besværligt at skrive med een hånd på et tastatur). Efter 4½ time på skadestuen fik jeg heldigvis konstateret at håndledet ikke var brækket, men kraftigt forstuvet, det samme gælder tre af fingrene. Jeg er derfor på skadeslisten den næste uge eller to.
Imens må Lifan'en jo stå og kede sig med sin nye forbremse.
SURT.

Palle
Rebellen
Rebellen

Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hillerød

Tilbage til toppen Go down

Midlertidigt på sidelinjen angående MC kørsel Empty Re: Midlertidigt på sidelinjen angående MC kørsel

Indlæg by Pete Fre jul 24, 2009 6:38 pm

Tja, katte er jo farlige! Som ejer af 2 x katte og en stor hund har jeg det som om det er os mennesker der burde have de 9 x liv Very Happy

Surt med dine skader, men det er også godt at vide at du vil ikke gøre en kat fortræd!

God bedring og tak for den hilsen fra Flemming. Hvor er det skønt at han fandt problemet.

Bravo

Pete

Pete
Pete
Admin

Antal indlæg : 792
Geografisk sted : Fredensborg

http://www.bluevale.net

Midlertidigt på sidelinjen angående MC kørsel Empty Re: Midlertidigt på sidelinjen angående MC kørsel

Indlæg by Rebellen Fre jul 24, 2009 11:15 pm

Tak for ønsket om god bedring, det går allerede fremad, hævelserne er begyndt at falde og i weekenden vil jeg nok kunne bevæge hånd og fingre igen.
Jeg har selv to katte og vil selvfølgelig ikke gøre dem fortræd, men de 'dumme dyr' har en dårlig vane med at ville løbe op ad trappen når jeg skal ned, og helst imellem mine ben, det var der det gik galt.
Hvis det bliver ved med at gå hurtigt fremad er jeg nok klar igen på en uge.

Palle
Rebellen
Rebellen

Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hillerød

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum