MC Trailer?
3 posters
Side 1 af 1
MC Trailer?
Jeg skal til Fyn på søndag for at hente en MC. Er der nogen i lokal området der har kendskab til MC trailer leje, eller nogen som har en MC trailer de vil låne/leje?
mvh
Pete
mvh
Pete
MC Trailer
Hej Pete
Jeg kender desværre ikke nogen der har en MC trailer, men jeg ved at visse Shell stationer udlejer trailere med en stor lukket kasse som sagtens kan rumme en MC.
Palle
Jeg kender desværre ikke nogen der har en MC trailer, men jeg ved at visse Shell stationer udlejer trailere med en stor lukket kasse som sagtens kan rumme en MC.
Palle
Rebellen- Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hillerød
Re: MC Trailer?
Hey Pete
Hvad er det for en du skal hente. Vi må ha' svar
Jeg lejede også en trailer (Hos Q8) Jeg ga' kun 150kr. ! Det syntes jeg var vildt billigt.
Men, du skal jo over broen - kender du ikke en med en kassevogn? Ham der leverede de to V3'ere på Sjælland, havde dem i en kassevogn.
Hmmm! Ved ikke hvorfor den sætter
i stedet for Q 8
Læg mærke til det lille mellemrum
Hvad er det for en du skal hente. Vi må ha' svar

Jeg lejede også en trailer (Hos Q8) Jeg ga' kun 150kr. ! Det syntes jeg var vildt billigt.
Men, du skal jo over broen - kender du ikke en med en kassevogn? Ham der leverede de to V3'ere på Sjælland, havde dem i en kassevogn.
Hmmm! Ved ikke hvorfor den sætter

Læg mærke til det lille mellemrum
Gæst- Gæst
Tak Palle & Dan,
Har godt nok set de der stor lukkede trailer, jeg må lige se hvad dens vægt er på (mht til bilen) og om der er gode muligheder indeni til at fastgøre MC'en. Statoil i Fredensborg har også sådan en har jeg lige set.
Desværre kender jeg ikke nogen med en kassevogn. Det var mening at skulle køre MC'en hjem men vejret er imod mig lige for tiden, og sælgeren venter ikke evigt på at jeg dukker op
mvh
Pete
Har godt nok set de der stor lukkede trailer, jeg må lige se hvad dens vægt er på (mht til bilen) og om der er gode muligheder indeni til at fastgøre MC'en. Statoil i Fredensborg har også sådan en har jeg lige set.
Desværre kender jeg ikke nogen med en kassevogn. Det var mening at skulle køre MC'en hjem men vejret er imod mig lige for tiden, og sælgeren venter ikke evigt på at jeg dukker op

mvh
Pete
Hej Pete, jeg har trailer og ramper osv. den må du godt låne på søndag. Den er desværre ikke overdækket, så mc'en bliver oversprøjtet med salt, hvis vejret ikke bedrer sig. Traileren har en totalvægt på 750 kg, men det betyder ikke noget, at du f.eks. kun må køre med 500 kg på krogen. Det er den aktuelle totalvægt der er interessant. Traileren vejer 150 kg, så der er lige plads til en Goldwing med halvfyldt tank
mvh. Finn

mvh. Finn
Gæst- Gæst
Det var enornt sødt af dig at tilbyde din trailer Finn! Jeg kontakter dig via pb
mvh
Pete

mvh
Pete
Det har ikke noget med afhentning af MC at gøre, nu har jeg kikket rundt på siderne og skrivet lidt,
og jeg syntes at er meget mere læse venliget end forum, mere behalige for øjene at se på.
det var bere lige det.
Lars BC
og jeg syntes at er meget mere læse venliget end forum, mere behalige for øjene at se på.
det var bere lige det.

Lars BC
Lars BC- Antal indlæg : 277
Geografisk sted : Ringsted
Hej Pete, du kontakter mig bare, det kan jo være at sælger af din nye maskine også har kigget ud ad vinduet og forstår at vejret måske ikke lige er til at udsætte sin mc for. Hvis den danske vinter fortsætter som den plejer, så er den nok overstået på mandag
, når kælke og ski er hentet ned fra loftet
Du kan bare maile mig på berlinsnabelamail.dk
mvh. Finn

Du kan bare maile mig på berlinsnabelamail.dk
mvh. Finn
Gæst- Gæst
Grønt er godt for øjnene Lars!jeg syntes at er meget mere læse venliget
Det håber jeg Finn. Min datter er den eneste der synes om sne, det er bare kælk heavenså er den nok overstået på mandag

Pete
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|
» MC4YOU Reklamer
» www.motorcykelgalleri.dk
» MI Motor Frederikssund
» MC-vejr i morgen!
» For Elleve År Siden
» MC Klargøring